Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zoek trouwens een lpg dealer voor een 260
    zo goedkoop mogelijk met garantie

Comment

• Ik ben eens gaan informeren naast mijn "toekomstige deur" te zulte.
      "AUTO - TECHNO".
      Verkoopt geen vloeibare injectie omdat dat "voorbijgestreefd" zou zijn?!
      Hijzelf zweert bij Prins VSI dat zogezegd alle voordelen van vloeibare injectie ook zou hebben. Hij levert ook BIGAS maar installeert dat niet graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Het is mogelijk dat de LPG-pomp niet van Roodstop zelf is, ze staat namelijk niet bij de benzinepompen en is zo'n 20 jaar oud met een analoog tellerwerk terwijl de benzinepompen door Roodstop onlangs vernieuwd zijn.
        Maar er is alleszins LPG, al sinds jaar en dag, ik woon er naast.
        Carrosserie D'hoore
        Kortrijksesteenweg 188 te 9830 Sint-Martens-Latem

Bedoel je dit station? Zo ja, enig idee van de LPG-prijs zodat ik het kan toevoegen aan de databank?

Comment

Het is mogelijk dat de LPG-pomp niet van Roodstop zelf is, ze staat namelijk niet bij de benzinepompen en is zo'n 20 jaar oud met een analoog tellerwerk terwijl de benzinepompen door Roodstop onlangs vernieuwd zijn.
          Maar er is alleszins LPG, al sinds jaar en dag, ik woon er naast.
          Kan je er dan met bancontact betalen s'nachts?

@ Bobo: Wanneer ik aan de kanten van Antwerpen zit dan paseer ik daar wel, maar vraag me geen banen in die streek te kennen.
          Last edited by ; 02/06/2009, 13:35.

Comment

• lpg keuring

Ik lees hier op de site van Goca het volgende:

OPMERKING:
            Indien de klant de LPG-installatie laat plaatsen door een Belgisch installateur of een buitenlands installateur, moet hij er zich van vergewissen dat de installateur een BELGISCH erkenningsnummer heeft. Indien dit niet het geval is, zal het keuringscentrum deze installatie afkeuren en zal dit voertuig een verbod tot verkeer ontvangen.

Als onafhankelijk platform draagt GOCA Vlaanderen bij tot netwerkvorming, expertise-ontwikkeling,gegevensuitwisseling en opleiding voor de autokeuring- en rijbewijssector.

Wat moet je dan als je een voertuig importeert uit bijv. Nederland of Duitsland dat al voorzien is van een lpg-installatie (dus geplaatst in het land van herkomst en niet door een installateur met Belgisch erkenningsnummer)?
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• dat laten keuren door een belgische plaatser en daar centen aan geven

protectionisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door avander_be Bekijk Berichten
                Carrosserie D'hoore
                Kortrijksesteenweg 188 te 9830 Sint-Martens-Latem

Bedoel je dit station? Zo ja, enig idee van de LPG-prijs zodat ik het kan toevoegen aan de databank?
                Inderdaad daar is het. Station is enkele jaren geleden van D'hoore aan Roodstop verkocht denk ik.

Prijs is € 0,385
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Kan je er dan met bancontact betalen s'nachts?
                  Yes uiteraard!

Comment

• met lpg is het anders nog vaak van : leg het geld in het schaaltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      Ik lees hier op de site van Goca het volgende:
                      ...
                      Wat moet je dan als je een voertuig importeert uit bijv. Nederland of Duitsland dat al voorzien is van een lpg-installatie (dus geplaatst in het land van herkomst en niet door een installateur met Belgisch erkenningsnummer)?
                      Je moet bij een Belgisch installateur een attest laten opmaken, da's eigenlijk niets anders dan een volledige lijst van elk onderdeel met type, serienummers en keurmerk van de installatie.
                      Daarmee kan je dan naar de technische keuring.

Comment

Inderdaad daar is het. Station is enkele jaren geleden van D'hoore aan Roodstop verkocht denk ik.

Prijs is € 0,385
                        Ok, station toegevoegd!

Comment

Ok, station toegevoegd!
                          0,406? Ik probeer de prijs in de gaten te houden voor de site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            met lpg is het anders nog vaak van : leg het geld in het schaaltje
                            Na de openingsuren?

Comment

0,406? Ik probeer de prijs in de gaten te houden voor de site.
                              0,385 leek mij de prijs voor de stijging van woensdag dus 0,385 + 0,021 = 0,406... tot bewijs van het tegendeel.

Comment

0,385 leek mij de prijs voor de stijging van woensdag dus 0,385 + 0,021 = 0,406... tot bewijs van het tegendeel.

Ik tank nu aan een pomp die altijd open is: 0,386/liter. Voor de prijsstijging 0,366!
                                sigpic

Comment

• LandiRenzo...
                                  wat weten we daarvan?
                                  goed merk of te mijden?

ps het gaat om een Transporter T4 (ik dacht v5 of v6)
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                    Hijzelf zweert bij Prins VSI dat zogezegd alle voordelen van vloeibare injectie ook zou hebben. Hij levert ook BIGAS maar installeert dat niet graag.
                                    Vanmeenen zweert dan weer bij Bigas.
                                    Zo zie je maar...
                                    Installateurs vertellen ook de meest uiteenlopende dingen heb ik al gemerkt
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Bigas en Prins zijn beide goed. Dat Prins alle voordelen zou hebben van een LPi is zever.
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Mijn verdeler zweert bij BRC Doet ook niks anders...
                                        sigpic

Comment

• ik wou dat er een dealer op het forum zat, ging ik bij hem

Comment

Working...
                                          X