Koelwater dat niet warm genoeg wordt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenKoelwater dat niet warm genoeg wordt?
Maar ik kan mis zitten, dus corrigeer me gerust (en voeg even een woordje uitleg toe waarom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendan zuipt je motor veel als die leiding bevriest
maar, zoals gezegd.... ik kan wel volgas varen, en dan doet hij het niet noodzakelijk (heb dat nog niet lang genoeg gedaan, dus kan zijn dat ie het na een tijdje evenzeer gaat doen.... maar 't is dus niet dat hij bij veel gas geven dichtslaat). En ik kan ook eerst een uurtje of 2 op 2500rpm varen, wanneer hij dan beslist om toch te bevriezen, zonder daarom meer vermogen gevraagd te hebben.
En vroeger heeft ie dat nooit gedaan....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmoet ik 'm naar een afkickcentrum sturen?
maar, zoals gezegd.... ik kan wel volgas varen, en dan doet hij het niet noodzakelijk (heb dat nog niet lang genoeg gedaan, dus kan zijn dat ie het na een tijdje evenzeer gaat doen.... maar 't is dus niet dat hij bij veel gas geven dichtslaat). En ik kan ook eerst een uurtje of 2 op 2500rpm varen, wanneer hij dan beslist om toch te bevriezen, zonder daarom meer vermogen gevraagd te hebben.
En vroeger heeft ie dat nooit gedaan....
Heeft jouw Ski Nautique ook die algenpot aan de achterkant van de motor, met zo'n soort zeefje? Die kan dicht zitten, maar de pot zelf kan ook gebarsten zijn, waardoor de impeller meer lucht dan water aanzuigt. Anders moet je die pot er even tussenuit halen en de waterpomp rechtstreeks laten aanzuigen. Kijk ook ff of je impeller nog volledig in orde is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDenk dat ik ook voor een Prins installatie ga kiezen. Heb een installateur gevonden op enkele km's van me thuis. Hij vraagt 2900€ en dan krijg ik nog 4 jaar garantie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenLijkt me toch een koelingsprobleem. Vooral omdat je het in een andere thread had over die witte rook. Die witte damp hebben ze altijd wel wat, maar die wordt beduidend erger als de motor niet goed gekoeld wordt.
Heeft jouw Ski Nautique ook die algenpot aan de achterkant van de motor, met zo'n soort zeefje? Die kan dicht zitten, maar de pot zelf kan ook gebarsten zijn, waardoor de impeller meer lucht dan water aanzuigt. Anders moet je die pot er even tussenuit halen en de waterpomp rechtstreeks laten aanzuigen. Kijk ook ff of je impeller nog volledig in orde is.
Ik gok eerder ergens op overdruk/te klein debiet/gaslek dan op koeling. Het enige ding dat door koelwater gewarmd wordt is de verdamper, en die bevriest niet mee, lijkt me logisch als het aan gebrekkige koeling zou liggen dat dit wél het geval zou zijn. Alles vóór de verdamper bevriest wel.
Nuja, we kunnen er wel mee verder varen zo ('t is toch niet meer echt schitterend weer, ik gok dat we nog een keertje of 5 gaan dit seizoen, maximum), in de winter zullen we alles eens nakijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe S8 gaat binnen twee weekjes binnen in Olen bij AGS, ook voor Prins. Iets over de 3000 EUR als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe S8 gaat binnen twee weekjes binnen in Olen bij AGS, ook voor Prins. Iets over de 3000 EUR als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLaat eens weten hoe het bolt, denk da we onze motoren toch een beetje kunnen vergelijken...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenzalig, goede keuze, ik ben benieuwd naar de afwerking etc!
Tankingang wordt overigens mooi achter het tankklepje weggewerkt, dat vind ik wel een dik pluspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe gaat toch sowieso niet op vol vermogen op LPG draaien? Aangezien ze mij altijd wijs hebben gemaakt dat dat niet echt gezond is.
heb opzich ook wel zin in een LPG bak. Klant had net LPG gestoken en z'n excel'tje uitgelegd met hoeveel winst hij al had gemaakt...gaat toch best rap
Comment
Comment