Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou het ook niet doen, die dingen kosten alleen maar geld en krijg je toch nooit goed afgesteld.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ben echt benieuwd naar het resultaat.

Kerel had een klant die 380.000kms gebold heeft op lpg, met een S8. Dat stemt toch al ietwat hoopvol.

Comment

• Als de installatie goed geplaatst is en de juiste materialen zijn gebruikt dan zie ik weinig problemen. Verwacht wel dat je in het begin een paar keer zal moeten teruggaan voor wat af te stellen. Zo was dat bij mij toch alleszins. Tegenwoordig kunnen ze dat via een laptop allemaal mooi bekijken

Hoe groot is je ton? 100l?
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• 110 past er nét in, als de afdek/bescherm-kapjes v/d boxen er afgaan

Reservewiel blijft makkelijk bereikbaar, skivakluik gaat er uit (is toch onbruikbaar, misschien eens vervangen door een koelvak), en in de koffer is er nog méér dan plaats genoeg.

Comment

• Ik schat trouwens dat de tank ca. 30kg weegt? Incl LPG komt dat op een 100-tal kg.

Comment

• Lekker, ik ben benieuwd!
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik heb met mijn e34 525i nu een 50k km. op gas gereden en nog steeds geen problemen ondervonden, buiten dan in het begin de afregeling. Installatie heeft zichzelf ondertussen al dubbel en dik terugbetaald. Gelukkige gaskar rijder dus....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  @Mechanieker: kan Prins ook extra benzine inspuiten terwijl je op gas rijdt?

neen dat is niet mogelijk bij het huidige VSI systeem. een volgende generatie vsi kan die functie eventueel wel bezitten. het is wel zo dat bij de huidig ontwikkelde fsi motoren wel benzine is toegevoegd. maar dat gaat via aangepaste software en modules.
                  greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Bij AGS beweren ze dat klepsmering niet hoeft bij de S8, wel bv. bij de Touareg etc, meenden ze.

Kostte 150 EUR, maar ik ga niets bestellen waarvan ze zelf beweren dat het overbodig is. Iemand nog een bepaalde mening hieromtrent?

Ik ben van zelfde mening
                    Nee serieus met deze audi motor zijn geen zorgen omtrend kleppen/ cilinderkop!
                    je gaat er zeker en vast veel plezier aan beleven!!

by the way: heel nette S8 die je in je bezit hebt !!

Comment

• Thanks!

Comment

Ik schat trouwens dat de tank ca. 30kg weegt? Incl LPG komt dat op een 100-tal kg.
                        75 kg ongeveer.

Tank kan 80% vol en LPG weegt zo'n halve kilo per liter.

Benzinetank toch niet voldoen dan.
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 0,7 kg per liter dacht ik, maar goed, maakt niet zoveel uit.

Moet in principe zeker niet helemaal vol, die benzinetank.

Comment

110 past er nét in, als de afdek/bescherm-kapjes v/d boxen er afgaan

Reservewiel blijft makkelijk bereikbaar, skivakluik gaat er uit (is toch onbruikbaar, misschien eens vervangen door een koelvak), en in de koffer is er nog méér dan plaats genoeg.
                            Is het mogelijk om een paar fototjes te posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichten
                              leuk !!
                              dan zien we elkaar deze week !!
                              Just! Gij zijt de grote LPG-dude hier

Maak mij een prijsje voor een installatie voor een 2001 540i touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
                                Is het mogelijk om een paar fototjes te posten?

Ik heb er geen, maar als ie terug is regel ik dat

Comment

Ben echt benieuwd naar het resultaat.

Kerel had een klant die 380.000kms gebold heeft op lpg, met een S8. Dat stemt toch al ietwat hoopvol.
                                  Dat kan deze zijn die hier in de straat staat. Het lief van mijn buurmeisje. Momenteel lekt zijn radiator wel en heeft hij velg naar frut gereden. Ik kan wel eens vragen of hij eens met jou wil babbelen. Is misschien perfect hetgeen jij wil doen.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Bij AGS beweren ze dat klepsmering niet hoeft bij de S8, wel bv. bij de Touareg etc, meenden ze.
                                    Touareg 3.2 V6 en lpg (zelfs met klepsmering) gaan nochtans niet goed samen (idem voor de Cayenne trouwens). De 4.5 V8 is dan weer geen probleem. LPG....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Just! Gij zijt de grote LPG-dude hier

Maak mij een prijsje voor een installatie voor een 2001 540i touring
                                      bwa "grote LPG-dude zou ik niet zeggen" het is mijn job die een beetje een passie is geworden ...

voor je bmw is het een installatie V8 is 3150€ alles incl.uiteraard de vulaansluiting in de benzineklep en een verzorgde afwerking !!!

Comment

• en voor mijn '91 260e ?
                                        want als het ll en gio goed afgaat, ga ik toch overstag

vulnippel kan hier ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichten
                                          bwa "grote LPG-dude zou ik niet zeggen" het is mijn job die een beetje een passie is geworden ...

voor je bmw is het een installatie V8 is 3150€ alles incl.uiteraard de vulaansluiting in de benzineklep en een verzorgde afwerking !!!
                                          Beste prijs dat ik heb tot hiertoe is 2900€. Prins VSI installatie...

Comment

Working...
                                          X