Ik zou het ook niet doen, die dingen kosten alleen maar geld en krijg je toch nooit goed afgesteld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
-
Als de installatie goed geplaatst is en de juiste materialen zijn gebruikt dan zie ik weinig problemen. Verwacht wel dat je in het begin een paar keer zal moeten teruggaan voor wat af te stellen. Zo was dat bij mij toch alleszins. Tegenwoordig kunnen ze dat via een laptop allemaal mooi bekijken
Hoe groot is je ton? 100l?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten@Mechanieker: kan Prins ook extra benzine inspuiten terwijl je op gas rijdt?
neen dat is niet mogelijk bij het huidige VSI systeem. een volgende generatie vsi kan die functie eventueel wel bezitten. het is wel zo dat bij de huidig ontwikkelde fsi motoren wel benzine is toegevoegd. maar dat gaat via aangepaste software en modules.
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBij AGS beweren ze dat klepsmering niet hoeft bij de S8, wel bv. bij de Touareg etc, meenden ze.
Kostte 150 EUR, maar ik ga niets bestellen waarvan ze zelf beweren dat het overbodig is. Iemand nog een bepaalde mening hieromtrent?
Ik ben van zelfde mening
Nee serieus met deze audi motor zijn geen zorgen omtrend kleppen/ cilinderkop!
je gaat er zeker en vast veel plezier aan beleven!!
by the way: heel nette S8 die je in je bezit hebt !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk schat trouwens dat de tank ca. 30kg weegt? Incl LPG komt dat op een 100-tal kg.
Tank kan 80% vol en LPG weegt zo'n halve kilo per liter.
Benzinetank toch niet voldoen dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten110 past er nét in, als de afdek/bescherm-kapjes v/d boxen er afgaan
Reservewiel blijft makkelijk bereikbaar, skivakluik gaat er uit (is toch onbruikbaar, misschien eens vervangen door een koelvak), en in de koffer is er nog méér dan plaats genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichtenleuk !!
dan zien we elkaar deze week !!
Maak mij een prijsje voor een installatie voor een 2001 540i touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk BerichtenIs het mogelijk om een paar fototjes te posten?
Ik heb er geen, maar als ie terug is regel ik dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen echt benieuwd naar het resultaat.
Kerel had een klant die 380.000kms gebold heeft op lpg, met een S8. Dat stemt toch al ietwat hoopvol.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBij AGS beweren ze dat klepsmering niet hoeft bij de S8, wel bv. bij de Touareg etc, meenden ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJust! Gij zijt de grote LPG-dude hier
Maak mij een prijsje voor een installatie voor een 2001 540i touring
voor je bmw is het een installatie V8 is 3150€ alles incl.uiteraard de vulaansluiting in de benzineklep en een verzorgde afwerking !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichtenbwa "grote LPG-dude zou ik niet zeggen" het is mijn job die een beetje een passie is geworden ...
voor je bmw is het een installatie V8 is 3150€ alles incl.uiteraard de vulaansluiting in de benzineklep en een verzorgde afwerking !!!
Comment
Comment