Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Beste prijs dat ik heb tot hiertoe is 2900€. Prins VSI installatie...
    Dus als je mecanieker lief aan kijkt moet dat voor 2750 kunnen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Vind ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        en voor mijn '91 260e ?
        want als het ll en gio goed afgaat, ga ik toch overstag

vulnippel kan hier ?
        dit gaat er vanzelf in !! er is precies plaats voor voorzien!!

bij de S8 daarintegen hebben we er vandaag heel wat meer werk aan gehad !

Comment

• De tank scheen er maar heel nipt in te gaan?

Belachelijk groot wel, wat er nog overblijft. En het reservewiel blijft present, da's ook wel 'ns handig om dat bij te hebben. Helaas uit ervaring moeten leren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

héhéhéhéhé

dat isde prijs bij ons voor een 6 cilinder.

We zijn misschien niet steeds de goedkoopste maar we streven naar een goede en degelijke inbouw met een fijne afwerking hoe moeilijk of gemakkelijk dat ook gaat.

laat je niet steeds (mis-) leiden door de prijs
            Last edited by ; 21/10/2009, 20:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              De tank scheen er maar heel nipt in te gaan?

Belachelijk groot wel, wat er nog overblijft. En het reservewiel blijft present, da's ook wel 'ns handig om dat bij te hebben. Helaas uit ervaring moeten leren...
              ja dat ging net! de vuller was de zwaarste klus zowat !! maar het resultaat zal goed zijn !

Comment

• Thanks, kijk er naar uit!

Comment

• Zaterdag vroeg ik me ook al af hoe die vuldop er nog bij moest in die tankklep! Benieuwd naar hoe dat eruit ziet!

Comment

• Zit er in de S8 nu ook een Prins VSI? Of een ander merk?

Comment

• Prins VSI indd

Comment

• Prachtig werk geleverd, die gasten in Olen! Mechanieker, bedankt voor de ontvangst en goede zorgen; excuses voor mijn gehaastheid, zijn nu net weer terug uit Rotterdam

Ik kan voorlopig niets slechts zeggen...de tank en de vulmond zijn prachtig weggewerkt, ik kan nu best geloven dat dat niet makkelijk moet zijn geweest. De techniek loopt 100% zuiver! Schakelt mooi over zodra de motor op temperatuur is, de eerste 320km op lpg zijn afgelegd

Prestatie-gewijs kan er nog niets gezegd worden, door de onwennigheid niet boven de 180 geweest. Verbruik staat op mpg, maar als we dat even omzetten pendelen we tussen de 13 en de 17 liter per 100km, afhankelijk v/d rijstijl uiteraard.

Comment

• Zalig! Lekker cheap bollen!

En? Leuk zo gas tanken?

Comment

• Heerlijk! 60 litertjes tanken, 25 eur, 400km bollen..geen geld!

Comment

Heerlijk! 60 litertjes tanken, 25 eur, 400km bollen..geen geld!

Mijn 300SE verstookt zelfs meer gas

Comment

• Jij rijdt ook wel erg vlot met die kist he

Voorlopig niet te gek gedaan, eerst even wat wennen. 8 jaar geleden dat ik nog met lpg in contact kwam.

Comment

Heerlijk! 60 litertjes tanken, 25 eur, 400km bollen..geen geld!
                                  fucking hell...m'n alfa is duurder om mee te rijden...

Gas

Comment

Jij rijdt ook wel erg vlot met die kist he

Voorlopig niet te gek gedaan, eerst even wat wennen. 8 jaar geleden dat ik nog met lpg in contact kwam.
                                    Heb je bepaalde raadgevingen gekregen ivm rijden op gas ofzo?

Comment

• Ik ben vooral blij dat ie ineens lekker bolt!

Klein onderhoudje aan 150 EUR na 25.000km, daarna nog eens 75.000km. Valt beter mee dan ik verwacht had qua interval.

Cheapo long-distance sneltaxi is geregeld

Comment

• ik duim mee dat't zo blijft

Comment

Ik ben vooral blij dat ie ineens lekker bolt!

Klein onderhoudje aan 150 EUR na 25.000km, daarna nog eens 75.000km. Valt beter mee dan ik verwacht had qua interval.

Cheapo long-distance sneltaxi is geregeld
                                          Onderhoudje aan LPG installatie bedoel je?

Comment

Working...
                                          X