Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDus als je mecanieker lief aan kijkt moet dat voor 2750 kunnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen voor mijn '91 260e ?
want als het ll en gio goed afgaat, ga ik toch overstag
vulnippel kan hier ?
bij de S8 daarintegen hebben we er vandaag heel wat meer werk aan gehad !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDus als je mecanieker lief aan kijkt moet dat voor 2750 kunnen!
héhéhéhéhé
dat isde prijs bij ons voor een 6 cilinder.
We zijn misschien niet steeds de goedkoopste maar we streven naar een goede en degelijke inbouw met een fijne afwerking hoe moeilijk of gemakkelijk dat ook gaat.
laat je niet steeds (mis-) leiden door de prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe tank scheen er maar heel nipt in te gaan?
Belachelijk groot wel, wat er nog overblijft. En het reservewiel blijft present, da's ook wel 'ns handig om dat bij te hebben. Helaas uit ervaring moeten leren...
Comment
-
Prachtig werk geleverd, die gasten in Olen! Mechanieker, bedankt voor de ontvangst en goede zorgen; excuses voor mijn gehaastheid, zijn nu net weer terug uit Rotterdam
Ik kan voorlopig niets slechts zeggen...de tank en de vulmond zijn prachtig weggewerkt, ik kan nu best geloven dat dat niet makkelijk moet zijn geweest. De techniek loopt 100% zuiver! Schakelt mooi over zodra de motor op temperatuur is, de eerste 320km op lpg zijn afgelegd
Prestatie-gewijs kan er nog niets gezegd worden, door de onwennigheid niet boven de 180 geweest. Verbruik staat op mpg, maar als we dat even omzetten pendelen we tussen de 13 en de 17 liter per 100km, afhankelijk v/d rijstijl uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeerlijk! 60 litertjes tanken, 25 eur, 400km bollen..geen geld!
Mijn 300SE verstookt zelfs meer gas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeerlijk! 60 litertjes tanken, 25 eur, 400km bollen..geen geld!
Gas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJij rijdt ook wel erg vlot met die kist he
Voorlopig niet te gek gedaan, eerst even wat wennen. 8 jaar geleden dat ik nog met lpg in contact kwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ben vooral blij dat ie ineens lekker bolt!
Klein onderhoudje aan 150 EUR na 25.000km, daarna nog eens 75.000km. Valt beter mee dan ik verwacht had qua interval.
Cheapo long-distance sneltaxi is geregeld
Comment
Comment