grafiet-vet is dat, en ook de reden waarom er geen extra klepsmering op moet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenGisteren dus naar de garage geweest en het probleem is opgelost. Zat wat vettigheid van de gas in de injectoren. Even wat remreiniger in de leiding, opnieuw aansluiten even goed gas geven en het probleem wasweg. Kostprijs: 0€
Comment
-
Ahzo! Weer wat bijgeleerd.
Ik weet nu iig hoe het moet dus moet ik mijn garagist niet meer lastig vallen ermee . Ik neem het vanaf nu op in mijn onderhoudsroutine2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik doe dat wel graag zo wat aan mijn auto klooien. Heb 3j met een 9-3 diesel gereden en daar kwam nooit wat aan. Saai...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Ik doe dat wel graag zo wat aan mijn auto klooien. Heb 3j met een 9-3 diesel gereden en daar kwam nooit wat aan. Saai...
Comment
-
-
meeste motoren met variabele kleppen zijn lastiger dan de gewone motoren.
vtec's zijn ook lastigaards op lpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmeeste motoren met variabele kleppen zijn lastiger dan de gewone motoren.
vtec's zijn ook lastigaards op lpg
Comment
-
Voor je een installateur kiest , kijk ook eens hier: http://www.autoforum.be/showthread.p...53#post3874053
Comment
-
Jaja, we hebben het begrepen.
Zeg tegen je vriend dat hij zijn beklag doet bij Prins zelf? Mss dat zei de dokter op zijn vingers kunnen tikken? Deze anti-reclame druist trouwens in tegen de regels van het forum dacht ik.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Nu vind ik wel dat de importeur van Prins verantwoordelijk is voor zijn installateurs. Het zijn tenslotte zij die deze mensen de mogelijkheid geven om Prins, of welk ander merk dan ook, te verdelen.
Ik begrijp de frustratie van lpg007 zijn vriend, toen ik in het begin wat problemen ondervond ben ik rechtstreeks naar de invoerder gegaan en dat heb ik mij nog geen seconde beklaagd!
Succes ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenNu vind ik wel dat de importeur van Prins verantwoordelijk is voor zijn installateurs. Het zijn tenslotte zij die deze mensen de mogelijkheid geven om Prins, of welk ander merk dan ook, te verdelen.
Ik begrijp de frustratie van lpg007 zijn vriend, toen ik in het begin wat problemen ondervond ben ik rechtstreeks naar de invoerder gegaan en dat heb ik mij nog geen seconde beklaagd!
Succes ermee!
Ik vraag me dus wel af hoe hij aan de installaties van Prins komt en deze kan inbouwen.
En als Prins hiervan op de hoogte is zullen ze zeker wel ingrijpen.
Mss kan "mechanieker" hier wat meer over vertellen?
Comment
-
Na aanleiding van de post van lpg 007, een vraag aan "mecanieker"
Is het mss eens mogelijk om in het kort neer te schrijven hoe jullie tewerk gaan bij het leggen van een lpg installatie. Hoe het juist zou moeten gebeuren?
Want zoals in de post van lpg 007 geschreven staat dat ze de verschillende draden doorknippen bij de installatie, dat is toch niet de hedendaagse manier. Hoe lossen jullie dit op mecanieker? Solderen jullie alles?
Ikzelf ben sterk aan het overwegen om ook voor lpg te kiezen, maar als je dan zo een horror verhalen leest dan komt de twijfel toch weer boven.
En vooraleer er mensen beginnen te schrijven dat ik maar voor een diesel had moeten kiezen als ik twijfel, dan moeten deze mensen ook eens bedenken dat nu eenmaal niet elk automodel een dieselmotor heeft en als ze er al één hebben dan is de cylinderinhoud zeer hoog.
Comment
-
De benzine injectoren zijn aangesloten via een 2 polige connector.
Deze connectoren zijn courant verkrijgbaar in de handel, als ook hun tegenstekker.
Hiermee maak je dan een tussenstuk, waardoor je niets hoeft te wijzigen aan de originele bedrading van de motor.
En het kost slechts een paar euros
Deze manier staat ook beschreven in de handleiding van Prins
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk BerichtenEn vooraleer er mensen beginnen te schrijven dat ik maar voor een diesel had moeten kiezen
Dankzij lpg007 is mijn vraag naar de E280 niet beantwoord.
Comment
-
Als je naar de site van de lpg ... gaat kijken, zou je vermoeden dat dit een solide bedrijf is.
Niets is minder waar: het is niet meer dan een inrijpoort waar achteraan alles in mekaar geknutseld wordt.
De laptop welke gebruikt wordt om de parameters in te stellen, heeft geen volledig toetsenbord meer, ligt onder een dikke laag stof en van uitlaatgasanalyse is er helemaal geen sprake.
Je kan beter eens in Olen horen bij AGS. www.lpg-installaties.be/
Comment
Comment