ik tank nu nog goekoper dan een jaar geleden toen ik de tank liet leggen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Enkele tijdgeleden stelde ik hier de vraag hoe het kwam dat Oeral LPG mag aanbieden terwijl al hun tankstations onbemand zijn, een sluitend antwoord op die vraag heb ik tot op heden nog altijd niet, maar mijn laatste tankbeurt heb ik toevallig bij hen gedaan. Geen man te bespeuren van Oeral zelf, geen shop of dergelijk, wel hing er een bordje dat je slechts tussen bepaalde uren kon tanken (7 - 19u dacht ik, maar daar wil ik vanaf zijn).
Hoe dan ook, 'ie staat er nog net onder de 40 centjes...
Comment
-
Comment
-
lpg
Ik heb ook een wagen op lpg. de installatie staat er reeds meer dan 100.000 km in. Bij VW in sommige garages raden ze mij dit ook af als ik het er wou inzetten en ik weet ook dat de garantie niet geldig is. Het probleem is dat er nog veel garages zijn die schrik hebben van lpg of die gewoon geen mechanieker hebben die iets afweet van lpg. Mijn auto is nu 10 jaar en nu ga ik hem wegdoen voor een electronisch probleem zowel op naft als op lpg ( gewoon stilvallen zelf tijdens het rijden). Het is wel zo dat je wagen minder waarde heeft in de tweedehandsmarkt omdat lpg niet mag dienen voor export (bij ev. lekkage zou het gas nooit uit het schip geraken). Het was goed rijden op lpg, maar mijn volgende wagen zal terug een diesel zijn. Als je in België op een schonere brandstof wil rijden wordt je nog eens extra belast ook. Bovendien zijn er nog heel veel openbare parkings waar je met lpg niet in mag. Ik heb hier wel nooit rekening mee gehouden en me gewoon geparkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan25Ik heb ook een wagen op lpg. de installatie staat er reeds meer dan 100.000 km in. Bij VW in sommige garages raden ze mij dit ook af als ik het er wou inzetten en ik weet ook dat de garantie niet geldig is. Het probleem is dat er nog veel garages zijn die schrik hebben van lpg of die gewoon geen mechanieker hebben die iets afweet van lpg. Mijn auto is nu 10 jaar en nu ga ik hem wegdoen voor een electronisch probleem zowel op naft als op lpg ( gewoon stilvallen zelf tijdens het rijden). Het is wel zo dat je wagen minder waarde heeft in de tweedehandsmarkt omdat lpg niet mag dienen voor export (bij ev. lekkage zou het gas nooit uit het schip geraken). Het was goed rijden op lpg, maar mijn volgende wagen zal terug een diesel zijn. Als je in België op een schonere brandstof wil rijden wordt je nog eens extra belast ook. Bovendien zijn er nog heel veel openbare parkings waar je met lpg niet in mag. Ik heb hier wel nooit rekening mee gehouden en me gewoon geparkeerd.
Comment
-
Gisteren in sluis geweest, net over de grens belgië-nederland. Ik moest LPG tanken en ben dan maar gestopt bij het dichtstbijzijnde tanktstation. Een Esso in dit geval, LPG aan €0,485/liter Maar 20 liter getankt, genoeg om thuis te geraken en hem hier weer volgegooid aan €0.434/liter!
Comment
-
Vanaf woensdag kost LPG maximum 0,495 euro/liter. Dit is een prijsstijging van 0,012 euro/liter.
Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2Vanaf woensdag kost LPG maximum 0,495 euro/liter. Dit is een prijsstijging van 0,012 euro/liter.
Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
Ben vorige week trouwens naar m'n installateur gemoeten om mijn lpgfilter voor een eerste keer te laten vervangen (30.000km)...10 minuutjes werk en een onnozel filtertje vervangen; 35 euro kwijt en da's volgens mij prijzig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaBen vorige week trouwens naar m'n installateur gemoeten om mijn lpgfilter voor een eerste keer te laten vervangen (30.000km)...10 minuutjes werk en een onnozel filtertje vervangen; 35 euro kwijt en da's volgens mij prijzig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobodankje, nog 15000 voor mij dus te gaan
aloewel ik in feite kompleet nie meer weet op welke km-stand ik de bom heb laten plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaZou normaal toch in het onderhoudsboekje van je installatie moeten staan? Bij mij staat het zelfs op m'n factuur genoteerd..
nee, ik heb dat allemaal niet...maar ik schat dat ik ondertussen een 15 Ã 20 k heb afgelegd en zo nou zou het ook niet steken, denk ik
Comment
Comment