Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    er is nix boven een kleine (-2 liter) diesel met automaat als je zuinig wil karren en nog iets of wat pit wil overhouden in een zware wagen

als je dat met een 1800 16v, in wills plaats, moet doen dan wordt je niet echt vrolijk
    Ja, maar de 1.8l benzine is niet in combinatie met automaat te krijgen. Als je daar nog iet of wat van vermogen aan de wielen wil hebben moet je er de vcu en de aandrijfassen naar de achterwielen vantussen halen en alleen met FWD bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
      Ja, maar de 1.8l benzine is niet in combinatie met automaat te krijgen.
      dan houdt het op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
        ... Maar om zich een idioot (direct/911turbo of verbloemd/M3'er) te laten noemen door de eerste de beste nul, nitwit of betweter die toevallig andere regeltjes of ideetjes heeft van wat nodig is om zuinig door het leven te gaan of hoe anderen zich zouden moeten gedragen is er over. Mvg
        Ieder zijn gedacht dus, maar bij iedereen ligt de klemtoon op wat hij graag heeft.
        Elk binnen zijn eigen mogelijkheden.
        Bij sommigen is dat zo goedkoop mogelijk er nog eens bij.
        Bij Will en ik en nog enkelen, is dat zo veel mogelijk genieten van wat je hebt.
        Ik heb ooit een Clio gehad, de goedkoopste auto van mijn hele repertoire. Na 1 jaar: BUITEN. Ik wou comfortabel zitten. Dat is mijn klemtoon. Als ik er wat beter tegen kon, verkoos ik zelfs de zwaardere motoren, nadien. Verbruiken ze meer? Awel, ik heb het ervoor over.
        Ik kan zeggen dat ik nog steeds elke km geniet van onze privéwagen. Als ik met sommige andere, soms wel goedkopere wagens, rijd, vind ik dat meestal niet.

Om maar nog eens te zeggen: catalogeer nu toch eens niet de mensen met een zware diesel die weinig km's doen in 1 kotje. Wij zeggen ook niet van jullie dat jullie wrek zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik ben een wrek en rij tegen m'n zin en voor het mileu met lpg

Comment

• en den nog es met een basis-benz, goekoper kan haast niet

Comment

en den nog es met een basis-benz, goekoper kan haast niet
              neeneen, een basis Benz zijn zo van die voorwielaangedreven klasse A en B vrouwenottokes met 34 pk

schande van het merk in feite, maar bon

ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas

Comment

ik ben een wrek en rij tegen m'n zin en voor het mileu met lpg
                Voor het milieu moet je het niet meer doen denk ik...de huidige benzines stoten ook niet zoveel rotzooi uit.

Comment

• iets meer maar tegen 1.5 de liter

Comment

• ik tank aan .414

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                      ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
                      Ik ben ook geneigd om te zeggen dat ik het niet neem, maar als ik de kans krijg een benz-oldie met V8 te rijden als daily, pleur ik er toch snel een LPG-tankje in hoor.

Liever een V8 op LPG dan een 4 of 6-cil op benzine.

Ook op Dodge Ram's en Hemi's zou ik LPG prefereren.

Comment

• koop jij idd maar een 350 of 450 op gas, maar trap ze niet verrot, want dan gaan ze voor het milieu slechte olie zuipen

Comment

ik tank aan .414
                          ik heb een tankkaart

Comment

koop jij idd maar een 350 of 450 op gas, maar trap ze niet verrot, want dan gaan ze voor het milieu slechte olie zuipen
                            Eerst mijn 0.998 op benzine laten draaien, dan verder kijken

klik

Dat het een Amerikaans model is kan me hier ff niet schelen

Comment

• je moet wel de co-meter passeren, zonder o-plaat

Comment

je moet wel de co-meter passeren, zonder o-plaat
                                Die is milder op oude wagens dacht ik...

En anders zullen er een paar overtredingen volgen met een O-plaat he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                  neeneen, een basis Benz zijn zo van die voorwielaangedreven klasse A en B vrouwenottokes met 34 pk

schande van het merk in feite, maar bon

Idem hier, voor we getrouwd waren heeft m'n (nu) vrouw in de badkamer een ontploffingske van aardgas meegemaakt veroorzaakt door een warmwatergeyser (Bulex in de volksmond), achter haar was het midden van de vloer, zo'n goeie meter in diameter, gans weggeslagen en daaronder gaapte een gat van zo'n 3 meter diep waaronder de onderste treden van een marmeren trap te zien waren, stel u voor dat ze er doorgevallen was. Vraag me niet of we op aardgas koken of verwarmen.

Comment

• installeer vooral een goeie installatie

zowel thuis als daarbuiten

Comment

• dat scheelt idd veel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

installeer vooral een goeie installatie

zowel thuis als daarbuiten
                                        Zeker, maar dat was niet bij ons hoor, dat was waar ze vroeger werkte voor we getrouwd waren.

Comment

• alle goe dat't ni fout is gelopen

Comment

Working...
                                          X