Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door will... Maar om zich een idioot (direct/911turbo of verbloemd/M3'er) te laten noemen door de eerste de beste nul, nitwit of betweter die toevallig andere regeltjes of ideetjes heeft van wat nodig is om zuinig door het leven te gaan of hoe anderen zich zouden moeten gedragen is er over. Mvg
Elk binnen zijn eigen mogelijkheden.
Bij sommigen is dat zo goedkoop mogelijk er nog eens bij.
Bij Will en ik en nog enkelen, is dat zo veel mogelijk genieten van wat je hebt.
Ik heb ooit een Clio gehad, de goedkoopste auto van mijn hele repertoire. Na 1 jaar: BUITEN. Ik wou comfortabel zitten. Dat is mijn klemtoon. Als ik er wat beter tegen kon, verkoos ik zelfs de zwaardere motoren, nadien. Verbruiken ze meer? Awel, ik heb het ervoor over.
Ik kan zeggen dat ik nog steeds elke km geniet van onze privéwagen. Als ik met sommige andere, soms wel goedkopere wagens, rijd, vind ik dat meestal niet.
Om maar nog eens te zeggen: catalogeer nu toch eens niet de mensen met een zware diesel die weinig km's doen in 1 kotje. Wij zeggen ook niet van jullie dat jullie wrek zijn.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboen den nog es met een basis-benz, goekoper kan haast niet
schande van het merk in feite, maar bon
ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
Liever een V8 op LPG dan een 4 of 6-cil op benzine.
Ook op Dodge Ram's en Hemi's zou ik LPG prefereren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2neeneen, een basis Benz zijn zo van die voorwielaangedreven klasse A en B vrouwenottokes met 34 pk
schande van het merk in feite, maar bon
ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
Comment
Comment