Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in peekaap's geval was ze al teruggewonnen na 1 jaar...
ik hou m'n auto's normaal maar een maand of 3, misschien 4. de Beretta is de eerste auto waar ik zo lang mee rijd, bijna 2 jaar. ik snap het zelf niet.
(Belga) Vanaf zaterdag wordt LPG motorbrandstof per liter 0,0140 euro goedkoper. Dat deelt de FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie vrijdag mee.
Een liter LPG motorbrandstof kost voortaan, btw inbegrepen, 0,4610 euro. De prijsdalingen zijn het gevolg van de dalingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (sij)
Aan een gemiddelde benzineprijs van € 1.30 heb je maar liefst 248,34 euro per maand bespaard.
Op jaarbasis betekent dat 2487 euro. Trek daar je jaarlijkse extra belasting van 148 euro af en je steekt 2340 euro in je zak. Je installatie is dus al meer dan terugbetaald.
in peekaap's geval was ze al teruggewonnen na 1 jaar...
Mja ik heb mijn installatie nu steken van september 2005, dus die heb ik ondertussen terug verdiend. En idd, die €148,68 taks weegt dan ook niet meer zo zwaar door.
(Belga) Vanaf zaterdag wordt LPG motorbrandstof per liter 0,0140 euro goedkoper. Dat deelt de FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie vrijdag mee.
Een liter LPG motorbrandstof kost voortaan, btw inbegrepen, 0,4610 euro. De prijsdalingen zijn het gevolg van de dalingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (sij)
Leuk, dat mocht ook nog eens, gekeken naar de dalingen bij benzine/diesel. Dan zal ik nu bij de goedkoopste ergens in de 0.38 moeten kunnen tanken, hier in de buurt.
Mja ik heb mijn installatie nu steken van september 2005, dus die heb ik ondertussen terug verdiend. En idd, die €148,68 taks weegt dan ook niet meer zo zwaar door.
heb je al eens een vergelijk gemaakt met een tdi ?
natuurlijk zit je dan met een tractormotor
T.o.v. een diesel kan ie dus amper zijn installatie terugverdienen.
blijkbaar. maar ik denk dat deze dan alleen geldt als je gaat kijken naar nieuwe auto's.
auto A in diesel, en exact dezelfde auto B, maar dan in benzine, en dan een lpg installatie erin. dan is het inderdaad niet echt meer voordelig. zelfs ik zou het niet doen, en ik ben toch een vrij groot voorstander van lpg.
't is pas voordeliger als je een oudere 2dehands koopt, met een vrij grote motor ( pakt 2.0 of meer, liefst 2.5+ ), met niet al te veel kilometers op en van een merk die een goed waardeverlies heeft. maar wel met de nodige betrouwbaarheid, zodat je er nog lang mee kunt rijden. en dan lpg erin gooien. zodat je totale kost bv niet meer is dan 8-10d €.
Comment