Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij mijn wagen is de draaicultuur iets rustiger op lpg dan op benzine, die motor lijkt wel gemaakt om op lpg te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik heb nog nooit bij geeneen wagen verschil gehoord
      Die van mij gromt iets meer hoog in de toeren op benzine. Ik spreek dan wel over +4000o/m. Hij klinkt wat ruiger dan. Op gas is dat minder...
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Vandaag gaan tanken.

Ik had 632km met één tank en hij was net niet leeg

Ik heb er toen 76.8l ingedaan. Dat maakt dus 12.2l/100km

76.8l tegen 0.369€/l maakt 28.3€!

Ik ben een tevreden mens
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik vandaag ook gaan tanken, 37,25 liter op 384,5km, dat maakt dus een verbruik van 9,68 liter op 100km.
          Maar uiteraard klopt dit vebruik niet omdat de eerste km altijd op benzine gereden wordt, zeker bij koude motor. Indien de motor in de loop van de dag warm blijft(vooral in de zomer) dan wordt er soms reeds overgeschakeld op lpg na 100m.
          Het is en blijft toch spotgoedkoop rijden op lpg t.o.v. benzine, zijn echte prehistorische verbruiksprijzen op lpg

Comment

• vorig jaar had ik in de (koudere) winter nog een benzineverbruik van ongeveer 10 % van het gas-verbruik

in de zomer zal dit naar minder als 5% gaan

Comment

• Ben dit ook nagegaan en bij de laatste tankbeurt was dit 7%.

Mij leek het altijd dat 'ie vrij veel benzine verbruikte, maar dit is toch vrij normaal aan jouw cijfers te zien...
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 7% lijkt me normaal ja, met deze temperaturen...maar het is wel een flink dure 7%

op spritmonitor staat een prius op gas, kurjeus of dat ding dan kan starten op gas

mijn carburatie 280s vroeger startte ik ook op gas, dize had geen benzine nodig

Comment

• Dat is mooi en schandalig goedkoop vooral

Achja ik betaal evenveel voor die 20l benzine dan een volle tank (60l) gas...
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• BRUSSEL - (Belga) LPG motorbrandstof wordt zaterdag duurder en kost dan maximum 0.4700 euro/l (+ 0.0090).

De prijsstijging is het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (DWM)

BELGA (BELGA)

Comment

• sebiet na het werk ff opvullen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                        BRUSSEL - (Belga) LPG motorbrandstof wordt zaterdag duurder en kost dan maximum 0.4700 euro/l (+ 0.0090).

De prijsstijging is het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (DWM)

BELGA (BELGA)
                        Ondanks de geringe prijsstijging is het wraakroepend dat men de stijging van de olieprodukten erbij betrekt, terwijl het onnozelste kind weet dat de olieprodukten nog zeer laag staan tot pakweg 2 jaar geleden.
                        En die paar procent dat de olie vandaag gestegen is zal het hem ook wel niet doen he.
                        Last edited by magnum; 16/02/2007, 23:02.

Comment

sebiet na het werk ff opvullen dan
                          Tank je dan op de snelweg op dit uur nog?

Comment

• ...per honderd mensen van vw op prepensioen moet er zoveel cent bij de olierprodukten bij, geloof ik

tis in heel europa zo en idd wraakroepend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                              Tank je dan op de snelweg op dit uur nog?
                              nope bij de violetta !
                              die sluiten hun pomp niet

Comment

nope bij de violetta !
                                die sluiten hun pomp niet
                                Ach zo, ik kijk hier op mijn spaarkaart van de violetta en daar staan de openingsuren op tot 18u30 tijdens de week, op zat. tot 18u, dus daar kan je met bancontact dag en nacht tanken??

Comment

• ja, bij de violetta wel

de kapoenen

Comment

• alleen doet de printer van het bancontact-masjien het op dit moment niet

dus nix bij op mijn spaarkaart

Comment

alleen doet de printer van het bancontact-masjien het op dit moment niet

dus nix bij op mijn spaarkaart
                                      Oesje, violetta bespaart op papier EN op punten van de spaarkaart

Comment

• de kapoenen

Comment

• als ik nu mijn uitreksles meeneem, zouden ze het er dan alsnog opzetten ?

Comment

Working...
                                          X