Bij mijn wagen is de draaicultuur iets rustiger op lpg dan op benzine, die motor lijkt wel gemaakt om op lpg te rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb nog nooit bij geeneen wagen verschil gehoord2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Vandaag gaan tanken.
Ik had 632km met één tank en hij was net niet leeg
Ik heb er toen 76.8l ingedaan. Dat maakt dus 12.2l/100km
76.8l tegen 0.369€/l maakt 28.3€!
Ik ben een tevreden mens2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik vandaag ook gaan tanken, 37,25 liter op 384,5km, dat maakt dus een verbruik van 9,68 liter op 100km.
Maar uiteraard klopt dit vebruik niet omdat de eerste km altijd op benzine gereden wordt, zeker bij koude motor. Indien de motor in de loop van de dag warm blijft(vooral in de zomer) dan wordt er soms reeds overgeschakeld op lpg na 100m.
Het is en blijft toch spotgoedkoop rijden op lpg t.o.v. benzine, zijn echte prehistorische verbruiksprijzen op lpg
Comment
-
7% lijkt me normaal ja, met deze temperaturen...maar het is wel een flink dure 7%
op spritmonitor staat een prius op gas, kurjeus of dat ding dan kan starten op gas
mijn carburatie 280s vroeger startte ik ook op gas, dize had geen benzine nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenBRUSSEL - (Belga) LPG motorbrandstof wordt zaterdag duurder en kost dan maximum 0.4700 euro/l (+ 0.0090).
De prijsstijging is het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (DWM)
BELGA (BELGA)
En die paar procent dat de olie vandaag gestegen is zal het hem ook wel niet doen he.Last edited by magnum; 16/02/2007, 23:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensebiet na het werk ff opvullen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenTank je dan op de snelweg op dit uur nog?
die sluiten hun pomp niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennope bij de violetta !
die sluiten hun pomp niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalleen doet de printer van het bancontact-masjien het op dit moment niet
dus nix bij op mijn spaarkaart
Comment
Comment