Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    als ik nu mijn uitreksles meeneem, zouden ze het er dan alsnog opzetten ?
    Zou me niks vewonderen, ze zijn er daar sympathiek genoeg voor en vaste klanten hebben wel wa voor zeker.

Comment

• ik schipper nu
      bij total daarover geven ze 3 weken bijstand bij 25 liter

ik ben een valois-spaarder

Comment

ik schipper nu
        bij total daarover geven ze 3 weken bijstand bij 25 liter

ik ben een valois-spaarder
        Ach zo, meneer loopt over, dat noemen ze letterlijk de straat overlopen

Comment

• en aan dezelfde prijs

met de total-kaart krijg je ook een servies

Comment

• BIV voor een Euro4-motor mét LPG is tegenwoordig lager dan bij de benzineversie... Iemand een idee sedert wanneer dat veranderd is? Vb. voor een 2000cc (nieuw of bijna nieuw) : 197 euro ipv 495 euro
            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• das knap en ik wist van niets, maar er zijn maar weinig merken die fabriek-af leveren...jammer genoeg

Comment

met de total-kaart krijg je ook een servies

Comment

das knap en ik wist van niets, maar er zijn maar weinig merken die fabriek-af leveren...jammer genoeg
                  Je kan ook eerste de lpg plaatsen en dan pas inschrijven, niet?

Edith herinnert zich juist dat die korting op de BIV al een hele tijd geldt. Maar alleen als je je auto als lpg wagen inschrijft en met een maximum van iets van een 300€

Ook met 2dehands wagens is dit mogelijk...
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Je kan ook eerste de lpg plaatsen en dan pas inschrijven, niet?
                    theoretisch wel, natuurlijk moet je dan je kar zonder platen tot bij de installateur krijgen

Comment

theoretisch wel, natuurlijk moet je dan je kar zonder platen tot bij de installateur krijgen
                      Ik zie het de laatste tijd meer dat de garagisten een nieuwe wagen bij de installateur afleveren.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      maar er zijn maar weinig merken die fabriek-af leveren...jammer genoeg
                      Inderdaad, dat zou nog altijd het ideale zijn, of dat ze tenminste altijd een motor afleveren die tegen LPG kan. bvb de 1.8i uit de Citroën C5 I kreeg titanium kleppen en zittingen uit een legering met extra wolfram mee als ie voor lpg bestemd is.
                      Last edited by 911turbo; 18/02/2007, 20:48.
                      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                        Ik zie het de laatste tijd meer dat de garagisten een nieuwe wagen bij de installateur afleveren.
                        das een goeie evolutie, nu nog volledig garantie op die wagen krijgen en we zijn rond

Comment

• Is het normaal als je op LPG eens goed gas geeft en hoog in toeren gaat, dat de motor dan automatisch overschakelt op benzine?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• neen, das niet normaal...zoals altijd...gebrek aan voeding en dan zegt de computer tank leeg en slaat die over

ik heb het ook bij lang filerijden en daarna ineens doorgassen

gas is blijkbaar nog steeds niet geschikt om volle petrol te rijden, jammer

Comment

• Ik heb dit eigenlijk nooit aan de hand.

Wat je zegt bobo hoor ik ook wel vaker, dat als je echt door wilt rijden je best op benzine kan overschakelen.

Mss de installatie wat laten bijstellen voor de 745i?
                              Afstelling zal nog niet op punt staan, wat wel meer voorkomt in het begin.
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• De motor zit voortdurend om te schakelen tussen LPG en benzine. Op de autostrade bvb als je de gas lost of remt op de motor, of gewoon een kickdown geeft.. Ook stationair draait ie soms heel onregelmatig. Ik ga er waarschijnlijk morgen ofzo nog eens mee terug gaan.
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• ook bij een normale rijstijl ?

das wel shitty

Comment

ook bij een normale rijstijl ?

das wel shitty
                                    Ja, gewoon op onbepaalde momenten begint plots de LED van gas te knipperen en brandt de LED van de benzine
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• dat komt nog wel goed, gene paniek

maar tis knap lastig en ni goe voor het vertrouwen

Comment

neen, das niet normaal...zoals altijd...gebrek aan voeding en dan zegt de computer tank leeg en slaat die over

ik heb het ook bij lang filerijden en daarna ineens doorgassen

gas is blijkbaar nog steeds niet geschikt om volle petrol te rijden, jammer
                                        Echt geen last van. Tot 6000o/m zonder problemen.
                                        Wel hebben ze in de garage gezegd dat "als ge gaat vlammen, zet hem op benzine". Onders zou het boeltje wat te heet gaan staan en dat is nooit goed...
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Als ik goesting heb om eens goe gas te geven dan zet ik hem altijd op benzine, das gezonder!

Comment

Working...
                                          X