Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik schipper nu
bij total daarover geven ze 3 weken bijstand bij 25 liter
ik ben een valois-spaarder
Comment
-
BIV voor een Euro4-motor mét LPG is tegenwoordig lager dan bij de benzineversie... Iemand een idee sedert wanneer dat veranderd is? Vb. voor een 2000cc (nieuw of bijna nieuw) : 197 euro ipv 495 euroBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet de total-kaart krijg je ook een servies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas knap en ik wist van niets, maar er zijn maar weinig merken die fabriek-af leveren...jammer genoeg
Edith herinnert zich juist dat die korting op de BIV al een hele tijd geldt. Maar alleen als je je auto als lpg wagen inschrijft en met een maximum van iets van een 300€
Ook met 2dehands wagens is dit mogelijk...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenJe kan ook eerste de lpg plaatsen en dan pas inschrijven, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentheoretisch wel, natuurlijk moet je dan je kar zonder platen tot bij de installateur krijgen
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar er zijn maar weinig merken die fabriek-af leveren...jammer genoegLast edited by 911turbo; 18/02/2007, 20:48.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenIk zie het de laatste tijd meer dat de garagisten een nieuwe wagen bij de installateur afleveren.
Comment
-
neen, das niet normaal...zoals altijd...gebrek aan voeding en dan zegt de computer tank leeg en slaat die over
ik heb het ook bij lang filerijden en daarna ineens doorgassen
gas is blijkbaar nog steeds niet geschikt om volle petrol te rijden, jammer
Comment
-
Ik heb dit eigenlijk nooit aan de hand.
Wat je zegt bobo hoor ik ook wel vaker, dat als je echt door wilt rijden je best op benzine kan overschakelen.
Mss de installatie wat laten bijstellen voor de 745i?
Afstelling zal nog niet op punt staan, wat wel meer voorkomt in het begin.
Comment
-
De motor zit voortdurend om te schakelen tussen LPG en benzine. Op de autostrade bvb als je de gas lost of remt op de motor, of gewoon een kickdown geeft.. Ook stationair draait ie soms heel onregelmatig. Ik ga er waarschijnlijk morgen ofzo nog eens mee terug gaan.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenook bij een normale rijstijl ?
das wel shittyBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenneen, das niet normaal...zoals altijd...gebrek aan voeding en dan zegt de computer tank leeg en slaat die over
ik heb het ook bij lang filerijden en daarna ineens doorgassen
gas is blijkbaar nog steeds niet geschikt om volle petrol te rijden, jammer
Wel hebben ze in de garage gezegd dat "als ge gaat vlammen, zet hem op benzine". Onders zou het boeltje wat te heet gaan staan en dat is nooit goed...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment