Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb ook 2 jaar gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
      Bedoel je de net vernieuwde of van voor de facelift? Op de MINI van 2001 en later is er een ombouw mogelijk, maar het nieuw 2007 model is volgens mij nog niet omgebouwd.

Van Meenen heeft al eens zo een ombouw gedaan.
      Ik bedoelde het model te krijgen tot 2006.

Wat moet ik er voor rekenen? 2000 euro?

Bij 25.000km/ jaar haal ik dat er wel uit zeker?
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
        Ik bedoelde het model te krijgen tot 2006.

Wat moet ik er voor rekenen? 2000 euro?

Bij 25.000km/ jaar haal ik dat er wel uit zeker?
        uhuh...
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik heb ook 2 jaar gekregen
          Wat heb je uitgespookt?

Comment

• Toch wel grote prijsverschillen bij verschillende stations hè...

Hier bij de Q8 staat ie nu 0.459€/l, op de Hasseltweg bij Octa+ 0.379€ tel daar nog eens de 0.045€/l korting af die je krijgt bij Octa+ en je hebt een verschil van 0.125€/l

Als ik mijn tank volpomp dan scheelt zich dat 9.75€!
            Dat zou dan 35.8€ zijn ipv 26.05!

Amai mijn botten
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Is idd een groot verschil ja!

Ik ben zondag nog bij Oeral geweest omdat je dan nergens anders kan tanken aan 0.372
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• wat een prijzen.... het goedkoopste in de wijde omtrek is hier 0,425...

kent iemand een goedkoper adres in de driehoek Gent - Kortrijk -Brugge

(dendermonde & st-niklaas is ook goed, vertoef daar ook wekelijks)?
                saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Toch wel grote prijsverschillen bij verschillende stations hè...

Hier bij de Q8 staat ie nu 0.459€/l, op de Hasseltweg bij Octa+ 0.379€ tel daar nog eens de 0.045€/l korting af die je krijgt bij Octa+ en je hebt een verschil van 0.125€/l

Als ik mijn tank volpomp dan scheelt zich dat 9.75€!
                  Dat zou dan 35.8€ zijn ipv 26.05!

Amai mijn botten
                  Absoluut, ik heb dit weekend eentje gezien waar hij zelfs €0.47 stond!

De Esso op de baan scherpenheuvel-rillaar is de goedkoopste hier in de omgeving, €0.384 geloof ik dat je momenteel voor een litertje kwijt bent. Ben daarstraks bij de Esso op de baan schaffen-tessenderlo gaan tanken en daar kostte hij dan weer €0.424...maar hij was echt leeg (ik reed al rond op benzine) en een omweg naar de ander Esso zou meer gekost hebben.

Comment

• ik onderschrijf volledig jullie stelling, maar het verschil is ni groter els op benzine of diesel, alleen lijkt het meer en procentuueel is dat ook zo

Comment

ik onderschrijf volledig jullie stelling, maar het verschil is ni groter els op benzine of diesel, alleen lijkt het meer en procentuueel is dat ook zo
                      Idd, procentueel is het belachelijk veel. Ook als de prijs zakt of stijgt.

Hetzelfde geld natuurlijk voor de korting die Octa+ geeft (ze storten 0.045€/l terug op je rekening om de 3 of 4 maanden). 0.045€/l op benzine is niet veel maar op lpg is het procentueel toch al mooi...
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Morgen slaat de prijs van LPG af met 0,03 eurocentjes, weer mooi meegenomen mijn gedacht.

Comment

• ik betaal 0.389 bij den total
                          en .39 bij violetta, dewelke heeft afgedaan

Comment

• inderdaad. Mooie korting.

Comment

ik betaal 0.389 bij den total
                              en .39 bij violetta, dewelke heeft afgedaan

Ik blijf toch nog bij de violetta tanken als ik er passeer, zo een groot prijsverschil maakt die 0,001 cent ook niet uit, tenzij de LPG van de Total van betere kwaliteit zou zijn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                Ik blijf toch nog bij de violetta tanken als ik er passeer, zo een groot prijsverschil maakt die 0,001 cent ook niet uit, tenzij de LPG van de Total van betere kwaliteit zou zijn natuurlijk.
                                ha, total geeft gratis 3 weken touring-wegenhulp (of vab, ik weet het zelf niet) bij elke 25 liter gas die je tankt

Comment

ha, total geeft gratis 3 weken touring-wegenhulp (of vab, ik weet het zelf niet) bij elke 25 liter gas die je tankt
                                  Mooi meegenomen, maar ik heb reeds een abonnement bij de wegenhulp.Alleszins tank ik vanaf morgen voor 0,36 eurocent en jij voor 0,359 centjes, goedkoop he.

Comment

• dju, m'n tank is net vol

Comment

• 14.48 bef...te gek
                                      al is het dubbel zoveel als in '94

Comment

14.48 bef...te gek
                                        al is het dubbel zoveel als in '94
                                        Toch liever 14,48 bef dan 52 bef voor een literke 95 octaan,aan de goedkoopste pomp welteverstaan.Goedkoper gaan we op deze moment niet kunnen bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                          Morgen slaat de prijs van LPG af met 0,03 eurocentjes, weer mooi meegenomen mijn gedacht.
                                          Klopt niet, 't is 0,003 euro.
                                          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Working...
                                          X