Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toemme he magnum

mijn vreugdedans om bijna nix

Comment

• Ik ben nog steeds bijzonder happy als ik dieselaars en nafters ontmoet aan de pomp.Ik ben nog happiër als ik mag gaan betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        toemme he magnum

mijn vreugdedans om bijna nix
        Verdorie das ne tegenvaller, vergeef het mij ik heb nie goe gekeken op diene website waar ik die info vandaan haalde, staat er namelijk opgegeven als .0030 cent en dat was voor mij nogal verwarrend omdat er voor het puntje geen nul staat opgegeven.Nu heb ik u en alle anderen inclusief mijzelf content gemaakt met een dooie mus, maar het is zoals Stefanus zegt, beter LPG tanken en betalen dan diesel of naft he!

Comment

ha, total geeft gratis 3 weken touring-wegenhulp (of vab, ik weet het zelf niet) bij elke 25 liter gas die je tankt
          Ik tank elke drie weken eens bij total voor die touring bijstand en voor de rest bij Violetta...

Bij Violetta krijg je nog eens extra 2 cent korting als uw kaart vol is.
          Bij total daarentegen moet je bijna een halve tankwagen getankt hebben tegen dat ge 10 euro krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door axeldb Bekijk Berichten
            Bij Violetta krijg je nog eens extra 2 cent korting als uw kaart vol is.
            3 pakken saffen op 12 beurten

Comment

3 pakken saffen op 12 beurten
              aloewel met de nieuwe fors duurdere prijzen

ik zit nog met 3 halve kaarten die ik moet vol zien te krijgen en ik rij met een benz die nimmer in panne staat...

Comment

• LPG goedkoper :

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• ik ga voor m'n honda crv '2004 - 2000 cc ook een lpg installatie laten steken binnen tien dagen, bij vinck in erpe-mere.

kent iemand die kwestie van geen kat in een zak te kopen?
                  greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                    Vandaag gaan tanken aan 0.384 (Esso - scherpenheuvel), van die prijsdaling wel niets gemerkt, de LPG kost er al wéken 0.384, dé goedkoopste in de regio dat wel.

Eveneens een Esso station op de baan schaffen-tessenderlo: 0.424...om maar te zeggen.

Comment

• Waar ik ga tanken kost hij al maanden 0.379€/l. Die prijs blijft precies gewoon constan

Ik klaag niet
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• In Sint-Niklaas kost de LPG overal 0,437 en goedkoper vind je hem hier niet, en dat vind ik toch al veel dus tank ik wel op linkeroever bij het passeren op weg naar A'pen want 0,39 is aanzienlijk goedkoper daar.

Comment

• terwijl wij het dichste bij de producenten zitten

Comment

• Ja, zitten vaak opvallende prijsverschillen tussen ook al hebben ze vaak dezelfde leverancier (Primagaz).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                              ik ga voor m'n honda crv '2004 - 2000 cc ook een lpg installatie laten steken binnen tien dagen, bij vinck in erpe-mere.

kent iemand die kwestie van geen kat in een zak te kopen?
                              greetz

Ik ben uit de streek van firma Vinck maar ken hem niet persoonlijk. Ik hoor er toch geen slecht van. Ik ga mijn opel astra 1.6V break volgende week binnenkort binnensteken maar het zal wel in sint truiden zijn bij lpg de roover. Heb al een wagen die daar is omgebouwd en die rijdt perfekt en mooi inbouw

Comment

• waarom naar sint-truiden als je in de buurt ook een hebt?
                                is het daar zoveel goedkoper?
                                bij mij komt hetop 2395 euro, all in, incl flash lube (ofhoeschrijvenzedat?) en inbouw in koffer (reservewiel)

Comment

• bij de visser en van meenen toch maar 2000 voor een 4-cylinder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                                    waarom naar sint-truiden als je in de buurt ook een hebt?
                                    is het daar zoveel goedkoper?
                                    bij mij komt hetop 2395 euro, all in, incl flash lube (ofhoeschrijvenzedat?) en inbouw in koffer (reservewiel)
                                    De prijs voor een tank van 60 liter plus installatie en flash lube = 2100 euro all in. Ik ben in sint truiden zeer tevreden vooral van de service na verkoop. En dat is en blijft voor mij heel belangrijk.

Comment

• De prijs van LPG stijgt morgen; er komt 0,024 €/l erbij. De maximumprijs wordt zo 0,495 €/liter.
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        De prijs van LPG stijgt morgen; er komt 0,024 €/l erbij. De maximumprijs wordt zo 0,495 €/liter.
                                        Miljaar das ook een forse prijsstijging voor maar LPG te zijn, en diesel blijft zoals gewoonlijk weeral ongemoeid, mijne volgende wordt terug ne stinkende vervuilende diesel want das het enige dat niet afgestraft wordt in belgie, mijn besluit staat vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                          Miljaar das ook een forse prijsstijging voor maar LPG te zijn, en diesel blijft zoals gewoonlijk weeral ongemoeid, mijne volgende wordt terug ne stinkende vervuilende diesel want das het enige dat niet afgestraft wordt in belgie, mijn besluit staat vast.
                                          Wacht maar eens tot volgend jaar

Comment

Working...
                                          X