Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
radiator vervangen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenmoet dan alle koelvloeistof eruit als ik hem losdraai maar deze is net nieuw 6 weken geleden vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtende thermostaat zit in 't blok, in een leiding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja. leuk.
volgens mij zit die thermostaat gewoon vast. als 't blok warmloopt, en de ventilator slaat niet aan, terwijl de radiator koud blijft, is er geen doorstroming. en die wordt door de thermostaat geregeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengast, da is dus wel mijnen hamer hé.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhaha.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhaha.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenja waarop slaan de auto zelf maar he of de ventilator haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenja waarop slaan de auto zelf maar he of de ventilator haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't is een renault. Ram dat ding gewoon naar de zeik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhet wordt tijd voor fotootjes van blondie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenvan mij of de auto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIn die volgorde dat je zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk BerichtenGio = the best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtennee niet mijn schatje please
Comment
Comment