Mededeling

Collapse
No announcement yet.

radiator vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gio zal blij zijn.

Comment

• dus, even samenvatten.
      • de radiator wordt warm
      • de temperatuur blijft normaal
      • enkel bij zwaardere belasting is er een stijging (denk ik toch...)
      • de verwarming geeft koude lucht (of ook warme?)
      • er is beeldmateriaal
      ik gok op een thermostaat met slechte openingswaarden (als het een nieuwe is, dat valt niet na te kijken zonder 'm open te vijzen) en een probleempje met de verwarming. dat laatste kan zowat vanalles zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        dus, even samenvatten.
        • de radiator wordt warm
        • de temperatuur blijft normaal
        • enkel bij zwaardere belasting is er een stijging (denk ik toch...)
        • de verwarming geeft koude lucht (of ook warme?)
        • er is beeldmateriaal
        ik gok op een thermostaat met slechte openingswaarden (als het een nieuwe is, dat valt niet na te kijken zonder 'm open te vijzen) en een probleempje met de verwarming. dat laatste kan zowat vanalles zijn...
        radiator warm ja temp normaal ja 2e keer wel ja 1e keer oververhit verwarming geeft lauwwarme lucht ook koude mooi beeldmatriaal ja als ik thermostaat na wil kijken loopt de koelvloeistof dan niet weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichten
          radiator warm ja temp normaal ja 2e keer wel ja 1e keer oververhit verwarming geeft lauwwarme lucht ook koude mooi beeldmatriaal ja als ik thermostaat na wil kijken loopt de koelvloeistof dan niet weg
          Koelvloeistof kost niet veel. Geen paniek. Er is toch iets met die thermostaat volgens mij...

Beeldmateriaal is te klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Koelvloeistof kost niet veel. Geen paniek. Er is toch iets met die thermostaat volgens mij...

jaja heb niet anders hoe kan ik zien of ze er wel eens een nieuwe ingezet hebben dan mischien heeft de garage er niet eens 1 ingezet

Comment

Gio is niet snel bevredigd.

vermoedelijk hebben ze enkel 't thermokoppel op de radiator vervangen. dat is dus geen thermostaat van de koeling, dat is de sturing van de ventilator. als de thermostaat geen warm water doorlaat, of veel te weinig, dan warmt de radiator niet op zoals het hoort, en slaat de ventilator niet aan. 't is moeilijk te controleren of er een nieuwe insteekt, openhalen is 't enige.

Comment

• Gangster en garagist staat dicht bij mekaar in't woordenboek.

Comment

Gangster en garagist staat dicht bij mekaar in't woordenboek.
                  Gio en gigolo ook.

Comment

Gio en gigolo ook.
                    Gio staat niet in de woordenboek

En toch vind ik die foto klein.

Comment

Gio staat niet in de woordenboek

En toch vind ik die foto klein.
                      ik doe een suggestie aan VanDale 't is nodig ze heeft geen grotere ze heeft ook een computer zonder leestekens gekocht hollandse zuinigheid zeg maar ik blijf er nog steeds bij dat die thermostaat niet goed is en dat ze genaaid is door haar garagist als enkel het schakelcontact van de ventilator vervangen is bij vervanging van de waterpomp en er is niet naar de thermostaat gekeken dan is er nog steeds geen circulatie het is best de motor een half uurtje stationair te laten draaien dan is er geen rijwind om alles te laten afkoelen en zou de temperatuur fel moeten stijgen wegens geen rondstromend koelwater

Comment

ik doe een suggestie aan VanDale 't is nodig ze heeft geen grotere ze heeft ook een computer zonder leestekens gekocht hollandse zuinigheid zeg maar ik blijf er nog steeds bij dat die thermostaat niet goed is en dat ze genaaid is door haar garagist als enkel het schakelcontact van de ventilator vervangen is bij vervanging van de waterpomp en er is niet naar de thermostaat gekeken dan is er nog steeds geen circulatie het is best de motor een half uurtje stationair te laten draaien dan is er geen rijwind om alles te laten afkoelen en zou de temperatuur fel moeten stijgen wegens geen rondstromend koelwater
                        Ja godverdomme jij begint ook zo al. Een punt is gratis

't trucje klopt wel van stationair laten draaien. Zelfs bij m'n ford caramel gaat dan de fan aan.
                        Bij de BMW komt er dan rook langs alle kanten tevoorschijn
                        Soms ook water

Comment

• Comment

Wa lache?

Comment

't trucje klopt wel van stationair laten draaien.
                              mijn trucjes kloppen altijd stomme lul

Comment

Wa lache?
                                blaast em oep é gast

Comment

blaast em oep é gast
                                  Dat laat ik over aan mensen die daar beter voor geschikt zijn.

Comment

Dat laat ik over aan mensen die daar beter voor geschikt zijn.
                                    net zoals werken.

Comment

net zoals werken.
                                      Ja. Bijvoorbeeld.

Ik ga eens tot bij blondie rijden en zelf een foto maken denk ik.

Comment

Ja. Bijvoorbeeld.

Ik ga eens tot bij blondie rijden en zelf een foto maken denk ik.
                                        ik ga mee.

waar zou blondie wonen?

Comment

ik ga mee.

waar zou blondie wonen?
                                          Geen idee. Ze antwoord niet op PM's. Das niet mooi.

Comment

Working...
                                          X