Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
enkel bij zwaardere belasting is er een stijging (denk ik toch...)
de verwarming geeft koude lucht (of ook warme?)
er is beeldmateriaal
ik gok op een thermostaat met slechte openingswaarden (als het een nieuwe is, dat valt niet na te kijken zonder 'm open te vijzen) en een probleempje met de verwarming. dat laatste kan zowat vanalles zijn...
enkel bij zwaardere belasting is er een stijging (denk ik toch...)
de verwarming geeft koude lucht (of ook warme?)
er is beeldmateriaal
ik gok op een thermostaat met slechte openingswaarden (als het een nieuwe is, dat valt niet na te kijken zonder 'm open te vijzen) en een probleempje met de verwarming. dat laatste kan zowat vanalles zijn...
radiator warm ja temp normaal ja 2e keer wel ja 1e keer oververhit verwarming geeft lauwwarme lucht ook koude mooi beeldmatriaal ja als ik thermostaat na wil kijken loopt de koelvloeistof dan niet weg
radiator warm ja temp normaal ja 2e keer wel ja 1e keer oververhit verwarming geeft lauwwarme lucht ook koude mooi beeldmatriaal ja als ik thermostaat na wil kijken loopt de koelvloeistof dan niet weg
Koelvloeistof kost niet veel. Geen paniek. Er is toch iets met die thermostaat volgens mij...
vermoedelijk hebben ze enkel 't thermokoppel op de radiator vervangen. dat is dus geen thermostaat van de koeling, dat is de sturing van de ventilator. als de thermostaat geen warm water doorlaat, of veel te weinig, dan warmt de radiator niet op zoals het hoort, en slaat de ventilator niet aan. 't is moeilijk te controleren of er een nieuwe insteekt, openhalen is 't enige.
ik doe een suggestie aan VanDale 't is nodig ze heeft geen grotere ze heeft ook een computer zonder leestekens gekocht hollandse zuinigheid zeg maar ik blijf er nog steeds bij dat die thermostaat niet goed is en dat ze genaaid is door haar garagist als enkel het schakelcontact van de ventilator vervangen is bij vervanging van de waterpomp en er is niet naar de thermostaat gekeken dan is er nog steeds geen circulatie het is best de motor een half uurtje stationair te laten draaien dan is er geen rijwind om alles te laten afkoelen en zou de temperatuur fel moeten stijgen wegens geen rondstromend koelwater
ik doe een suggestie aan VanDale 't is nodig ze heeft geen grotere ze heeft ook een computer zonder leestekens gekocht hollandse zuinigheid zeg maar ik blijf er nog steeds bij dat die thermostaat niet goed is en dat ze genaaid is door haar garagist als enkel het schakelcontact van de ventilator vervangen is bij vervanging van de waterpomp en er is niet naar de thermostaat gekeken dan is er nog steeds geen circulatie het is best de motor een half uurtje stationair te laten draaien dan is er geen rijwind om alles te laten afkoelen en zou de temperatuur fel moeten stijgen wegens geen rondstromend koelwater
Ja godverdomme jij begint ook zo al. Een punt is gratis
't trucje klopt wel van stationair laten draaien. Zelfs bij m'n ford caramel gaat dan de fan aan.
Bij de BMW komt er dan rook langs alle kanten tevoorschijn
Soms ook water
Comment