Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
radiator vervangen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't is misschien een getrouwde vrouw. ik ga zeker mee in dat geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat zijn de beste. Ik blijf erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenecht hé, die moeten op tijd thuis zijn en laten je 's avonds gerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk heb er is eentje geweten die een excuus zocht om niet op tijd thuis te zijn. En die liet me niet gerust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenradiator vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenhallo daar is ik weer heb thermostaat er nu uit even testen met warm water ok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenhallo daar is ik weer heb thermostaat er nu uit even testen met warm water ok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhallo ik is hier ook nog steeds en ik geraak hier niet weg leg dat ding eens in kokend water en zie eens of hij opengaat of heb je gewoon het thermokoppel uit de radiator gedraaid dan moet je hem doormeten en daar weet je dan nog geen flikker mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGebruiken punten zak. Die zijn écht gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGebruiken punten zak. Die zijn écht gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhaha geslaagd is met een d achteraan waarschijnlijk prut in de leidingen monteer eens alles zonder thermostaat en laat dan een kwartier stationair draaien normaal gezien moet de ventilator nu wel aanslaan of er is iets erg mis met de circulatie en dus de waterpomp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenblond he oke mijn man zet nu aan zonder thermostaat kijken wat hij dan doet zonder of met slang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenecht blond of gekleurd dat is een heel verschil zeg tegen je man dat hij alles monteert en opvult met gewoon water en dan pas probeert anders loopt de motor volledig in de soep zo zonder koeling en hij mag dan ineens de verwarming proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenhij heeft hem niet gestart want er liep koelvloeistof weg met een laagje olie dus is het waarschijnlijk koppacking zei hij of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja da's wel dikke kaka zo olie in de koelvloeistof dat wijst op een lek tussen koeling en smering en is dus niet zo leuk ik zou er verder dan ook afblijven en de thermostaat terug monteren en vullen met schoon water en laten nakijken door een andere garagist voor je weer genaaid bent met eerst een nieuwe radiatior en nadien alsnog een koppakking door je strot geduwd krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtennou de radiator is nog niet vernieuwd hoor hij moet dinsdag naar de garage
Comment
Comment