Mededeling

Collapse
No announcement yet.

radiator vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Geen idee. Ze antwoord niet op PM's. Das niet mooi.
    't is misschien een getrouwde vrouw. ik ga zeker mee in dat geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      't is misschien een getrouwde vrouw. ik ga zeker mee in dat geval.
      Dat zijn de beste. Ik blijf erbij.

Comment

Dat zijn de beste. Ik blijf erbij.
        echt hé, die moeten op tijd thuis zijn en laten je 's avonds gerust.

Comment

echt hé, die moeten op tijd thuis zijn en laten je 's avonds gerust.
          Ik heb er is eentje geweten die een excuus zocht om niet op tijd thuis te zijn. En die liet me niet gerust

Comment

Ik heb er is eentje geweten die een excuus zocht om niet op tijd thuis te zijn. En die liet me niet gerust
            ze deed het dus enkel om niet op tijd thuis te zijn, maak je geen verdere illusies.

Comment

• radiator vervangen

Comment

radiator vervangen
                hallo daar is ik weer heb thermostaat er nu uit even testen met warm water ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichten
                  Heb jij dat zelf gedaan?

Comment

hallo ik is hier ook nog steeds en ik geraak hier niet weg leg dat ding eens in kokend water en zie eens of hij opengaat of heb je gewoon het thermokoppel uit de radiator gedraaid dan moet je hem doormeten en daar weet je dan nog geen flikker mee

Comment

hallo ik is hier ook nog steeds en ik geraak hier niet weg leg dat ding eens in kokend water en zie eens of hij opengaat of heb je gewoon het thermokoppel uit de radiator gedraaid dan moet je hem doormeten en daar weet je dan nog geen flikker mee
                      Gebruiken punten zak. Die zijn écht gratis.

Comment

kerel ik heb jou niks gevraagd blondie is nu bezig haar thermostaat op te warmen en misschien ook zichzelf

Comment

de test met heet water is geslaagt de thermosstaat gaat open en dicht zoals het hoort en nu?

Comment

• haha geslaagd is met een d achteraan waarschijnlijk prut in de leidingen monteer eens alles zonder thermostaat en laat dan een kwartier stationair draaien normaal gezien moet de ventilator nu wel aanslaan of er is iets erg mis met de circulatie en dus de waterpomp

Comment

haha geslaagd is met een d achteraan waarschijnlijk prut in de leidingen monteer eens alles zonder thermostaat en laat dan een kwartier stationair draaien normaal gezien moet de ventilator nu wel aanslaan of er is iets erg mis met de circulatie en dus de waterpomp
                              blond he oke mijn man zet nu aan zonder thermostaat kijken wat hij dan doet zonder of met slang

Comment

• wat je ook zou kunnen doen is de radiator eens doorspoelen met een tuinslang normaal gezien zal alle vuil wel mee loskomen als er iets meer druk opstaat dan de gewone koelingsdruk

Comment

blond he oke mijn man zet nu aan zonder thermostaat kijken wat hij dan doet zonder of met slang
                                  echt blond of gekleurd dat is een heel verschil zeg tegen je man dat hij alles monteert en opvult met gewoon water en dan pas probeert anders loopt de motor volledig in de soep zo zonder koeling en hij mag dan ineens de verwarming proberen

Comment

echt blond of gekleurd dat is een heel verschil zeg tegen je man dat hij alles monteert en opvult met gewoon water en dan pas probeert anders loopt de motor volledig in de soep zo zonder koeling en hij mag dan ineens de verwarming proberen
                                    hij heeft hem niet gestart want er liep koelvloeistof weg met een laagje olie dus is het waarschijnlijk koppacking zei hij of niet

Comment

hij heeft hem niet gestart want er liep koelvloeistof weg met een laagje olie dus is het waarschijnlijk koppacking zei hij of niet
                                      ja da's wel dikke kaka zo olie in de koelvloeistof dat wijst op een lek tussen koeling en smering en is dus niet zo leuk ik zou er verder dan ook afblijven en de thermostaat terug monteren en vullen met schoon water en laten nakijken door een andere garagist voor je weer genaaid bent met eerst een nieuwe radiatior en nadien alsnog een koppakking door je strot geduwd krijgt

Comment

ja da's wel dikke kaka zo olie in de koelvloeistof dat wijst op een lek tussen koeling en smering en is dus niet zo leuk ik zou er verder dan ook afblijven en de thermostaat terug monteren en vullen met schoon water en laten nakijken door een andere garagist voor je weer genaaid bent met eerst een nieuwe radiatior en nadien alsnog een koppakking door je strot geduwd krijgt
                                        nou de radiator is nog niet vernieuwd hoor hij moet dinsdag naar de garage

Comment

nou de radiator is nog niet vernieuwd hoor hij moet dinsdag naar de garage
                                          en volgens mij is dat ook niet nodig als hij niet lekt ik zou aan de garagist vragen om naar de koppakking te kijken en de radiator te laten voor wat hij is er is geen compressieverlies bij een lek tussen smering en koeling maar wel water in de olie hangt er mayonaise aan de olievuldop?

Comment

Working...
                                          X