Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo daar is ik weer heb thermostaat er nu uit even testen met warm water ok
hallo ik is hier ook nog steeds en ik geraak hier niet weg leg dat ding eens in kokend water en zie eens of hij opengaat of heb je gewoon het thermokoppel uit de radiator gedraaid dan moet je hem doormeten en daar weet je dan nog geen flikker mee
hallo ik is hier ook nog steeds en ik geraak hier niet weg leg dat ding eens in kokend water en zie eens of hij opengaat of heb je gewoon het thermokoppel uit de radiator gedraaid dan moet je hem doormeten en daar weet je dan nog geen flikker mee
haha geslaagd is met een d achteraan waarschijnlijk prut in de leidingen monteer eens alles zonder thermostaat en laat dan een kwartier stationair draaien normaal gezien moet de ventilator nu wel aanslaan of er is iets erg mis met de circulatie en dus de waterpomp
haha geslaagd is met een d achteraan waarschijnlijk prut in de leidingen monteer eens alles zonder thermostaat en laat dan een kwartier stationair draaien normaal gezien moet de ventilator nu wel aanslaan of er is iets erg mis met de circulatie en dus de waterpomp
blond he oke mijn man zet nu aan zonder thermostaat kijken wat hij dan doet zonder of met slang
wat je ook zou kunnen doen is de radiator eens doorspoelen met een tuinslang normaal gezien zal alle vuil wel mee loskomen als er iets meer druk opstaat dan de gewone koelingsdruk
blond he oke mijn man zet nu aan zonder thermostaat kijken wat hij dan doet zonder of met slang
echt blond of gekleurd dat is een heel verschil zeg tegen je man dat hij alles monteert en opvult met gewoon water en dan pas probeert anders loopt de motor volledig in de soep zo zonder koeling en hij mag dan ineens de verwarming proberen
echt blond of gekleurd dat is een heel verschil zeg tegen je man dat hij alles monteert en opvult met gewoon water en dan pas probeert anders loopt de motor volledig in de soep zo zonder koeling en hij mag dan ineens de verwarming proberen
hij heeft hem niet gestart want er liep koelvloeistof weg met een laagje olie dus is het waarschijnlijk koppacking zei hij of niet
hij heeft hem niet gestart want er liep koelvloeistof weg met een laagje olie dus is het waarschijnlijk koppacking zei hij of niet
ja da's wel dikke kaka zo olie in de koelvloeistof dat wijst op een lek tussen koeling en smering en is dus niet zo leuk ik zou er verder dan ook afblijven en de thermostaat terug monteren en vullen met schoon water en laten nakijken door een andere garagist voor je weer genaaid bent met eerst een nieuwe radiatior en nadien alsnog een koppakking door je strot geduwd krijgt
ja da's wel dikke kaka zo olie in de koelvloeistof dat wijst op een lek tussen koeling en smering en is dus niet zo leuk ik zou er verder dan ook afblijven en de thermostaat terug monteren en vullen met schoon water en laten nakijken door een andere garagist voor je weer genaaid bent met eerst een nieuwe radiatior en nadien alsnog een koppakking door je strot geduwd krijgt
nou de radiator is nog niet vernieuwd hoor hij moet dinsdag naar de garage
nou de radiator is nog niet vernieuwd hoor hij moet dinsdag naar de garage
en volgens mij is dat ook niet nodig als hij niet lekt ik zou aan de garagist vragen om naar de koppakking te kijken en de radiator te laten voor wat hij is er is geen compressieverlies bij een lek tussen smering en koeling maar wel water in de olie hangt er mayonaise aan de olievuldop?
Comment