Oorspronkelijk geplaatst door knofje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
radiator vervangen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenen volgens mij is dat ook niet nodig als hij niet lekt ik zou aan de garagist vragen om naar de koppakking te kijken en de radiator te laten voor wat hij is er is geen compressieverlies bij een lek tussen smering en koeling maar wel water in de olie hangt er mayonaise aan de olievuldop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOw. Nu is't helemaal naar de zeik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwas het lekker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zei het toch al dikke kaka is het nu het blok moet open denk ik en de radiator mag blijven zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtendus conculusie koppacking kapot of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals ik de werken zo van hieruit bekijk is die kans wel erg groot ja zeker omdat er olie in het koelwater zit ik veronderstel dat er laatst nieuw koelwater is in gedaan dus zal die olie er nog maar net inzitten hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenja net voor de vacantiie inmiddels ong 1000km mee gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenja net voor de vacantiie inmiddels ong 1000km mee gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't ziet er niet goed uit eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenblondie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenblondie?
Die franse bolide van blondie heeft z'n tijd gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje Bekijk Berichtenoke ga gewoon naar garage maar 1 ding he als koppacking kapot is moet de meter toch constant in rood springen hij doet het alleen waneer hij koud is en als er eenmaal mee gereden is hele tijd geen last mee kan dan gewoon rijden zonder enig probleem dat vind ik zo raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGeen idee. Ik wil een grotere foto. Heb dit al meerdere malen gezegd. Ik krijg geen respons => niet goed.
Die franse bolide van blondie heeft z'n tijd gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ga nu eerst winkelen en kom straks terug dan heb ik ook even kunnen nadenken en zo misschien komen we dan wel tot een oplossing of zo ondertussen zal Gio je verder entertainen met zijn flauwekul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJij mag ook m'n pan likken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
sensor doorgemeten?
Comment
Comment