Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en volgens mij is dat ook niet nodig als hij niet lekt ik zou aan de garagist vragen om naar de koppakking te kijken en de radiator te laten voor wat hij is er is geen compressieverlies bij een lek tussen smering en koeling maar wel water in de olie hangt er mayonaise aan de olievuldop?
als ik de werken zo van hieruit bekijk is die kans wel erg groot ja zeker omdat er olie in het koelwater zit ik veronderstel dat er laatst nieuw koelwater is in gedaan dus zal die olie er nog maar net inzitten hé
als ik de werken zo van hieruit bekijk is die kans wel erg groot ja zeker omdat er olie in het koelwater zit ik veronderstel dat er laatst nieuw koelwater is in gedaan dus zal die olie er nog maar net inzitten hé
ja net voor de vacantiie inmiddels ong 1000km mee gereden
oke ga gewoon naar garage maar 1 ding he als koppacking kapot is moet de meter toch constant in rood springen hij doet het alleen waneer hij koud is en als er eenmaal mee gereden is hele tijd geen last mee kan dan gewoon rijden zonder enig probleem dat vind ik zo raar
oke ga gewoon naar garage maar 1 ding he als koppacking kapot is moet de meter toch constant in rood springen hij doet het alleen waneer hij koud is en als er eenmaal mee gereden is hele tijd geen last mee kan dan gewoon rijden zonder enig probleem dat vind ik zo raar
ik ga nu eerst winkelen en kom straks terug dan heb ik ook even kunnen nadenken en zo misschien komen we dan wel tot een oplossing of zo ondertussen zal Gio je verder entertainen met zijn flauwekul
ik ga nu eerst winkelen en kom straks terug dan heb ik ook even kunnen nadenken en zo misschien komen we dan wel tot een oplossing of zo ondertussen zal Gio je verder entertainen met zijn flauwekul
ja doorgemeten niet kapot auto half uur laten lopen ventilator gaat niet draaien zet ik de airco aan dan wel er zitten twee ventilatoren in een voor airco andere voor koelsysteem deze gaat niet draaien kan dat ook de oorzaak zijn dat de motor warm wordt en kan ik deze rechtstreeks aansluiten op accu
Comment