Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mag ik toch zo vrij zijn en de tekst die je hier neerpootte, toch in "kuise vorm" plaatsen? PM me maar terug als je niet akkoord bent.
Er moet een verschil gemaakt worden tussen
- technische uitleg over een technisch element van de auto
- vragen waar je of hoe je iets dat volgens de wet niet mag, kan laten doen.
Vb chiptuning:
wat voor mij geen probleem zou mogen vormen is een topic waarin duidelijk de verschillende vormen, voor(?)- en nadelen, ... van chiptuning in terechtkunnen.
Een topic echter waarin voortdurend wordt gevraagd waar je je lease-Golf het best kunt laten chippen om meer roet te krijgen, da's dan weer iets dat niet zou mogen.
Het reglement is in die zin niet duidelijk opgesteld, vandaar ook m'n directe reactie een tijdje geleden in de chiptuning-topics
Compleet terechte opmerking, vind ik dus, mbman. Er wordt echter vaak (ook in de echte wereld, bij de politiemensen, deels om wille van het "ik draag een kepie, ik heb dus ooit 'es iets gedaan waardoor ik het verdiende die kepie te dragen, dus ik zwaai de plak hier" factor) zwart-wit gereageerd en het verstand mag niet meer tussenbeide komen. Da's jammer.
Ik zou eraan durven toevoegen : laat het denken over aan zij die het kunnen.
Enkel die laatste zin wou ik niet aan jouw naam linken, 'k dacht dat 't daarom was dat je je tekst terug editte en in PM zond. 't Was dus uit veiligheidsoverwegingen.
Enkel die laatste zin wou ik niet aan jouw naam linken, 'k dacht dat 't daarom was dat je je tekst terug editte en in PM zond. 't Was dus uit veiligheidsoverwegingen.
de wet vond ook dat het mocht, ik heb een afwijkend pvg-nummer. 't was nog in de tijd dat de technische eisen niet zo streng waren als nu, en bijgevolg heb ik de auto opnieuw laten homologeren, inclusief alle aanpassingen die ik eraan heb gedaan. zelfs de verlaging is toegestaan.
Comment