Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De offset van velgen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

- edit -

Dubbeltje.
    Last edited by ; 01/02/2007, 12:09.

Comment

- edit -

Dubbeltje.

Comment

- edit -

Dubbeltje.

Comment

edit pm

Comment

ik beken. op m'n type III staan vooraan spacers omdat m'n velgen anders tegen m'n remklauwen zaten. de spacers zijn maar 2 mm dik, maar 't zijn spacers. DéGioke heeft een voorbeeld van die dingen in z'n handen gehad.

kan iemand mij nu eerst wat infractions geven, en daarna een ban?

ow ja, 't zijn originele velgen, en oem-remklauwen. en toch is er een spacer nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
              edit pm
              Mag ik toch zo vrij zijn en de tekst die je hier neerpootte, toch in "kuise vorm" plaatsen? PM me maar terug als je niet akkoord bent.

Er moet een verschil gemaakt worden tussen

- technische uitleg over een technisch element van de auto
              - vragen waar je of hoe je iets dat volgens de wet niet mag, kan laten doen.

Vb chiptuning:

wat voor mij geen probleem zou mogen vormen is een topic waarin duidelijk de verschillende vormen, voor(?)- en nadelen, ... van chiptuning in terechtkunnen.

Een topic echter waarin voortdurend wordt gevraagd waar je je lease-Golf het best kunt laten chippen om meer roet te krijgen, da's dan weer iets dat niet zou mogen.

Het reglement is in die zin niet duidelijk opgesteld, vandaar ook m'n directe reactie een tijdje geleden in de chiptuning-topics

Comment

Compleet terechte opmerking, vind ik dus, mbman. Er wordt echter vaak (ook in de echte wereld, bij de politiemensen, deels om wille van het "ik draag een kepie, ik heb dus ooit 'es iets gedaan waardoor ik het verdiende die kepie te dragen, dus ik zwaai de plak hier" factor) zwart-wit gereageerd en het verstand mag niet meer tussenbeide komen. Da's jammer.

Ik zou eraan durven toevoegen : laat het denken over aan zij die het kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Ik zou eraan durven toevoegen : laat het denken over aan zij die het kunnen.
                  Plagiaat

Geen probleem met posting pm

Comment

bla bla bla.

wat met mijn spacers? mag 't of mag 't niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                      bla bla bla.

Als't origineel is, kan er dan een reden zijn dat het eigenlijk toch niet mag ?

Was dat dan een designfout van Jaguar ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                        bla bla bla.

Lap, het verboden woord.

Nu moet dit topic ook alweer dicht.

Ik vind dat het mag ! De wet is zeer zeker niét de enige regel ! (snappe wie snappen kan )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                          Plagiaat

Geen probleem met posting pm
                          Enkel die laatste zin wou ik niet aan jouw naam linken, 'k dacht dat 't daarom was dat je je tekst terug editte en in PM zond. 't Was dus uit veiligheidsoverwegingen.

Comment

Enkel die laatste zin wou ik niet aan jouw naam linken, 'k dacht dat 't daarom was dat je je tekst terug editte en in PM zond. 't Was dus uit veiligheidsoverwegingen.
                            Nee, 't was om je topic niet te vervuilen

Bij deze mislukt.

Comment

Lap, het verboden woord.

Nu moet dit topic ook alweer dicht.

Ik vind dat het mag ! De wet is zeer zeker niét de enige regel ! (snappe wie snappen kan )
                              de wet vond ook dat het mocht, ik heb een afwijkend pvg-nummer. 't was nog in de tijd dat de technische eisen niet zo streng waren als nu, en bijgevolg heb ik de auto opnieuw laten homologeren, inclusief alle aanpassingen die ik eraan heb gedaan. zelfs de verlaging is toegestaan.

Comment

Dit topic wordt dus heropend, aangezien dit topic niet geopend werd met de bedoeling niet-wettelijk zaken te posten.

Graag willen wij er ook op wijzen on topic te blijven en het reglement te respecteren.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik moet zeggen : door het voorval van vandaag, heb ik het reglement 'es herlezen, en dat is positief, want een aantal zaken waren "warrig".

Thanks ! En uiteraard doen we ons best om het forum niet in diskrediet te brengen.

p.s.: Heel graag 't andere topic meteen de prullenmand in. Mag dat?

Comment

't Staat niet in originele staat? 't Is precies samengevoeg met 't ander topic, da's nu ook niet nodig dan staat alles dubbel. Doe alles na de "bedankt"-post van pmmke maar weg. (allez, als het mag, hé)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Doe alles na de "bedankt"-post van pmmke maar weg. (allez, als het mag, hé)
                                      helaba, westvlaamse ploert. wat met mijn legale spacers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        ik beken. op m'n type III staan vooraan spacers omdat m'n velgen anders tegen m'n remklauwen zaten. de spacers zijn maar 2 mm dik, maar 't zijn spacers. DéGioke heeft een voorbeeld van die dingen in z'n handen gehad.

kan iemand mij nu eerst wat infractions geven, en daarna een ban?

ow ja, 't zijn originele velgen, en oem-remklauwen. en toch is er een spacer nodig.
                                        Ik heb ook OEM velgen en OEM remklauwen....

Maar toch, ik heb idd de spacers vast gehad. Als het nodig is...so be it

Comment

ivm spoorverbreders: kw variante 1 en 2 en 3 zijn verplicht te plaatsen in belgie met spoorverbreders en zijn gekeurd. Soit.....

We kunnen de oorlog toch niet winnen

delete maar indien nodig Sommige porsches hebben standaard spoor verbreders en legaal....

Comment

Working...
                                          X