Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Kogelmotor
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenmooi concept, maar ik denk zelfde bedje ziek als de wankel motor... afdichting....
Is het niet nog wat vroeg om reeds bepalen in welk 'bedje het spul eventueel ziek' zou kunnen zijn?
Het moet zichzelf nog bewijzen.
Comment
-
+ YouTube Video
Comment
-
Dat ze maar vlug de gelijkstroom vanuit Afrika naar hier sturen opgewekt door de zon.Men heeft al zoveel gestudeerd ,mijn HD ontploft bijna. 't Is allemaal opwarming v/d aarde die CO2.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenDat ze maar vlug de gelijkstroom vanuit Afrika naar hier sturen opgewekt door de zon.Men heeft al zoveel gestudeerd ,mijn HD ontploft bijna. 't Is allemaal opwarming v/d aarde die CO2.
Dat wordt nogal vaak door elkaar gegooid omdat de politiek het ons anders inlepelt.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenopgelet wat je schrijft. De aarde warmt niet op doordat de CO2 stijgt. De CO2 stijgt omdat de aardkorst opwarmt.
Dat wordt nogal vaak door elkaar gegooid omdat de politiek het ons anders inlepelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenGeen idee wat de politiek daarmee te maken heeft, maar de wetenschapper in mij zegt me dat de aardkorst geen broeikasgas is. Ik heb het gevoel dat je je oorzaak-gevolg-ketting wat verkeerd hebt begrepen
En de wetenschapper in jou heeft dit tevens allang allemaal geconfimeerd met ondermeer The great global warming swindel.
Toch?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
+ YouTube Video
Met dank aan de BBC.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenDat ze maar vlug de gelijkstroom vanuit Afrika naar hier sturen opgewekt door de zon.Men heeft al zoveel gestudeerd ,mijn HD ontploft bijna. 't Is allemaal opwarming v/d aarde die CO2.
Comment
-
Als de dichtingen uit keramische materialen zijn gemaakt, zijn ze waarschijnlijk bewerkt met een ultrasoon assisted grinding 5-assige machine. Dat zijn allemaal zaken die 10 jaar geleden nog niet mogelijk waren. Dus het is niet omdat het 10 jaar geleden niet lukte om zoiets af te dichten, dat het nu niet lukt.
Mijn interesse is gewekt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenAls de dichtingen uit keramische materialen zijn gemaakt, zijn ze waarschijnlijk bewerkt met een ultrasoon assisted grinding 5-assige machine. Dat zijn allemaal zaken die 10 jaar geleden nog niet mogelijk waren. Dus het is niet omdat het 10 jaar geleden niet lukte om zoiets af te dichten, dat het nu niet lukt.
Mijn interesse is gewekt!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenKlinkt als de zelfste zwarkte als de wankelmotor?
Comment
-
http://www.marcovw.nl/Motor/Katalysator/katalysator.htm de 3-weg katalysator zet de gassen om.De stikstofoxide(zure regen dacht ik),meest geproduceert door diesels is het gevaarlijkste.Dan heb je nog de methaangassen van natte rijstvelden en de vele rundermest(Liebig,Oxo en andere saus- of soepverbeteraars)die de ozonlaag afbreken.
Verder over de motor;wat toerentalbegrenzing,een korrect mengsel en verbranding zullen de motor wel helpen om hem wat levensduur te geven.Geef die mensen toch een kans,'t is niet allemaal Otto-motor of Mr Diesel.
Ps;gelijkstroom kan over langere afstanden getransporteerd omdat daar minder verlies opzit.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenPs;gelijkstroom kan over langere afstanden getransporteerd omdat daar minder verlies opzit.
Maar dat minder verlies is een van de redenen waarom treinnetten traditioneel gelijkspanning zijn (of waren, want iemand had mij gezegd dat dit zou veranderen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDan zou de wetenschapper in jou moeten weten dat de zee hét grootste CO2 buffervat is en dat warm water minder CO2 op kan slaan dan koud water. En dan zou de wetenschapper in jou ook moeten weten dat de aarde de laatste jaren helemaal niet opgewarmd is, enkel de aardkorst. Temperaturen in de stratosfeer zijn immers gelijk gebleven. De wetenschapper in jou weet dan ook vast en zeker dat dat een gevolg is van meer warmte-instraling en niet van het niet meer kunnen ontsnappen van de warmte. Waardoor de wetenschapper in jou ook duidelijk weet dat er een verhouding is tussen opwarming van de aardkorst en CO2. Namelijk dat éérst de aardkorst (en dus ook de zee) opwarmen en we pas met een zekere inertie een verhoging van de CO2 bemerken.
En de wetenschapper in jou heeft dit tevens allang allemaal geconfimeerd met ondermeer The great global warming swindel.
Toch?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
+ YouTube Video
Met dank aan de BBC.
Comment
Comment