Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanpassingen voor wagen voor mensen met een handicap !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Zit je ook in een rolstoel?

Fak heb je nooit kramp als je zo rijdt? Met u duim een gaspedaal bedienen, of went dat?
    Opzich wel een eenvoudig systeem eigenlijk.
    Idd, wel na 1000Km ben je wel blij dat het erop zit... en s'anderdaags mieren in de duim gelukkig heeft de Zaf' cruise control, een wereld van verschil!

'k heb vroeger ook een gas-segment gehad onder het stuur en handrem, maar vindt deze oplossing gewoon beter voor mij, veel betere controle aangezien je direct op de pedalen zit, geen hefboom gedoe.

Linkerhand stuurt en schakelt doorgaans, rechter geeft gas en remt. Heb ook een stuurbol staan op 9h50 ongeveer voor het inparkeren en het snellere bochtenwerk.
    Last edited by ; 13/04/2009, 11:57.

Comment

UPDATE

Digitaal tijdperk
      dus ook voor een aanpassingen van wagens.

Kempf Inc. specializes in designing and producing digital car hand controls the accelerator ring for handicap vehicle as driving aids for paraplegic drivers.

Comment

Het viel me onlangs op dat er redelijk wat van die dingen in de configurator staan op audi.de.

Comment

Weet er iemand nog iets over die aanpassingen van BMW zelf?
          Ik vind er namelijk niets over...

Comment

Dees eens onder het stof gehaald,
            Als ik tijd heb zal ik het hier ook nog eens een en ander moeten aanpassen zie ik.
            Want in die 10 jaar is er ongelooflijk veel veranderd, lees maar het is ons heel moeilijk gemaakt.
            Ik persoonlijk vind het pesten en het is een Europese papier nest geworden en de politiekers denken het altijd beter te weten.
            Telkens ne dossier van 5a10cm dik voor ne auto in te schrijven en om te bouwen.
            Zo erg zelfs dat er mensen hun deuren hebben moeten sluiten, die heel hun leven in dienste stonden en van vader op zoon verder deden. Zoals AAM in Diest
            Maar nu weg gepest door die papierenmolen. Alleen de grote ombouwers hebben het overleeft.

Hier op deze url vind je een aanpassing die ik op mijne auto heb ... gewoon om een idee te hebben.

Last edited by TheStraffe; 31/01/2022, 23:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monkyE81 Bekijk Berichten
              Weet er iemand nog iets over die aanpassingen van BMW zelf?
              Ik vind er namelijk niets over...
              Dat is alleen voor Duitse klanten het systeem is daar anders veel verder geëvolueerd en niet zo achterlijk als hier in België.

Mercedes Bmw Audi enz werken allemaal samen met de ombouwers, de auto's worden heel mooi afgewerkt geleverd. Maar voor belgie kun je dat dus niet bestellen .
              Last edited by TheStraffe; 01/02/2022, 11:18.

Comment

Working...
              X