Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Centrale deurvergerndeling met afstandsbediening bestaat al langer.
    Maar wat ik de laatste tijd veel zie bij niewe auto's is dat deze totaal geen slot meer hebben op de deur.
    Wat ik me dan afvraag, hoe geraak je nog in de auto als de batterij van je afstandsbediening plat is of als die van je wagen plat is?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Je zou toch verwachten dat ze ergens een sleutelgat verstoppen.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
      Je zou toch verwachten dat ze ergens een sleutelgat verstoppen.
      Eigenlijk wel ja, maar d'r zijn nieuwe wagen waarop ik er toch geen vind.

Hoe zit dat trouwens bij renault, die gebuiken toch van die kaartjes he.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Touring heeft daar een oplossing voor

Edit : ik dacht dat er een manier was om de motorkap vanbuiten af te openen, de batterij dan bij te laden en voila, ge zijt er.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Bij mijn Renault Mégane destijds zat er een afdekkapje over het sleutelgat. Aan de zij- of onderkant van dat kapje zat een kleine opening waar je met de sleutel achter het kapje kon klikken om het los te maken en zo de deur met de sleutel dan kon openen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Touring heeft daar een oplossing voor

Edit : ik dacht dat er een manier was om de motorkap vanbuiten af te openen, de batterij dan bij te laden en voila, ge zijt er.
            Veel handiger dan de deur met de sleutel open te doen en uw auto een paar meter te laten duwen om 'm te starten natuurlijk !
            Geen goeie evolutie, de verdwijning van de traditionele sleutel, vind ik.
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

elke wagen is nog steeds verplicht om in het bestuurdersportier een conventioneel slot te hebben, bij sommige merken moet je verdomd goed zoeken, maar wie lang zoekt vindt wel een (al dan niet verborgen) slot
              en inderdaad bij renault zit in die kaartjes nog een sleutelpennetje verborgen waarmee je de wagen nog manueel kan openen.

Comment

Working...
              X