Mededeling

Collapse
No announcement yet.

attest remus uitlaat kwijt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• attest remus uitlaat kwijt

Hallo

Ik heb een Remus uitlaat gekocht voor op mijn Renault Clio 1.4 16v (2001). Nu heb ik het volgende probleem.
    Ik heb geen papieren.
    Ik heb contact opgenomen met Remus voor de papieren en daar moest ik mijn serienummer nalaten en dan zou ik de papieren krijgen. Maar dat serienummer is maar half leesbaar op de uitlaat dus zit ik met een probleem.
    Ik heb papieren doorgestuurd gekregen van een garage maar ik weet niet of dit klopt want ik heb maar een stuk van het serienummer kunnen doorgeven.
    Kan iemand me helpen hoe ik toch aan papieren geraak of eens een voorbeeld tonen van papieren?

vraag eens na waar de uitlaat nieuw werd verkocht, normaliter worden zaken met serienummers wel bijgehouden in de boekhouding
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Als het serienummer door u maar half gelezen kan worden zal het wel identiek zijn voor de mensen van de schouwing denk ik, dus misschien (hopelijk niet) kunnen ze nog moeilijk doen omdat het ganse serienummer niet leesbaar is ?? Als je anders aan een attest geraakt met het leesbare deel correct ingevuld en de resterende tekens voldoen aan het aantal benodigde tekens om een compleet serienummer te vormen zou het toch geen rol mogen spelen wat ze er ook maar opzetten?

Comment

Bedankt voor de info maar het probleem is, hoe geraak ik aan die papieren waar ik dan een deel ofzo kan invullen?

Comment

Hallo

Ik heb een Remus uitlaat op mijn Renault Clio 1.4 16v (2001). Nu ben ik tevreden.
          Bedankt voor de begeleiding ...

Comment

Working...
          X