Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke banden op 15" lenzo's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welke banden op 15" lenzo's

hey, ik heb een set lenzo's liggen (15" x 7)
    welke banden zou ik er het beste opleggen wetende dat ze ook voor de tc moeten dienen :s
    ik heb nog een set 205/50/15 liggen mr gaan die niet te breed uitkomen?
    mvg

Wil je ze ook voor de keuring gebruiken moet je in de handleiding zien wat toegelaten of standaard is. Kan ook op de site van goca opgezocht worden maar daar weet ik verder niets van. Ik heb toevallig zelf net banden op een set 15x7 laten zetten. Ik heb voor 195/50 gekozen. Voor mijn e30 is dat perfect. De 45 is te laag waardoor het wiel optisch te klein wordt voor de wielkast. Een 55 vind ik dan net weer te dik. Normaal zou 205/55 erop moeten liggen maar dat is in mijn ogen niet sportief genoeg ogend. Voor een 205/50 moet je het topic van quadrifoglio's mx-5 eens bekijken. Hij heeft deze maat op zijn BBS'en, ook 7x15

Comment

Te breed ?
      Ik heb die 205/50/15-maat gehad op mijn Volvo, en dat waren 6x15" velgen. En nu ligt een paar van die banden ook op de achteras van de MG TF, en dat zijn ook 6x15" velgen. Voor een 7" brede velg gaan ze imo dus zeker niet te breed zijn.

P.S.
      205/50/15 op een 6x15"-velg is trouwens goed om borduurschade te vermijden.
      Last edited by sibi; 26/07/2011, 21:04.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Wil je ze ook voor de keuring gebruiken moet je in de handleiding zien wat toegelaten of standaard is. Kan ook op de site van goca opgezocht worden maar daar weet ik verder niets van. Ik heb toevallig zelf net banden op een set 15x7 laten zetten. Ik heb voor 195/50 gekozen. Voor mijn e30 is dat perfect. De 45 is te laag waardoor het wiel optisch te klein wordt voor de wielkast. Een 55 vind ik dan net weer te dik. Normaal zou 205/55 erop moeten liggen maar dat is in mijn ogen niet sportief genoeg ogend. Voor een 205/50 moet je het topic van quadrifoglio's mx-5 eens bekijken. Hij heeft deze maat op zijn BBS'en, ook 7x15

van de keuring mag het
        tnx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Te breed ?
          Ik heb die 205/50/15-maat gehad op mijn Volvo, en dat waren 6x15" velgen. En nu ligt een paar van die banden ook op de achteras van de MG TF, en dat zijn ook 6x15" velgen. Voor een 7" brede velg gaan ze imo dus zeker niet te breed zijn.

P.S.
          205/50/15 op een 6x15"-velg is trouwens goed om borduurschade te vermijden.

tnx

Comment

gelieve Uw dubbeltoppic te verwijderen

Comment

Working...
            X