Beste forumlezers,
Ik heb bij aankoop van mijn Opel Insignia 5drs een volwaardig reservewiel gekregen (per vergissing want ik had een klein reservewiel besteld). Ze hadden me het plaatsbesparend reservewiel aangeraden omdat je hiermee toch zo'n 8 cm kofferdiepte mee wint.
Nu ons dochtertje geboren is, had ik toch graag die 8 cm extra kofferruimte gehad. En wil ik dus het volwaardige reservewiel vervangen door een klein wiel.
Ik heb mn groot wiel eruit gegooid en ook de isomoblokken die de 8cm verhoging gaven. MAAR nu merk ik dat er aan de achterkant vd kofferbodem (tegen de achterzetels) een metalen balk zit die even hoog zit als de isomoblokken. Hierdoor krijgk mn bodem dus niet volledig naar onder.
Zijn er mensen die weten of dit zo is bij een insignia of dat je die metalen balk ook kan verwijderen? Of moet je de bodem gewoon schuin laten aflopen?
Bedankt al voor jullie hulp!!
Ik heb bij aankoop van mijn Opel Insignia 5drs een volwaardig reservewiel gekregen (per vergissing want ik had een klein reservewiel besteld). Ze hadden me het plaatsbesparend reservewiel aangeraden omdat je hiermee toch zo'n 8 cm kofferdiepte mee wint.
Nu ons dochtertje geboren is, had ik toch graag die 8 cm extra kofferruimte gehad. En wil ik dus het volwaardige reservewiel vervangen door een klein wiel.
Ik heb mn groot wiel eruit gegooid en ook de isomoblokken die de 8cm verhoging gaven. MAAR nu merk ik dat er aan de achterkant vd kofferbodem (tegen de achterzetels) een metalen balk zit die even hoog zit als de isomoblokken. Hierdoor krijgk mn bodem dus niet volledig naar onder.
Zijn er mensen die weten of dit zo is bij een insignia of dat je die metalen balk ook kan verwijderen? Of moet je de bodem gewoon schuin laten aflopen?
Bedankt al voor jullie hulp!!
Comment