Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duke’s axiale kantelschijfmotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Duke’s axiale kantelschijfmotor



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Last edited by ; 04/01/2012, 04:27.

  • #2
    nice

    ik ben benieuwd of ze deze motor gaan kunnen verkopen aan een automerk

    Comment


    • #3
      knap idee!
      ik stel mij enkel vragen naar de afdichting van de bewegende cylinder kamer en de in/uitlaatplaat...

      Comment


      • #4
        Als het lease is wil ik het eens gebruiken.Levensduur voor partikulier gebruik?Zoals hierboven gemeld,de afdichting aan bovenkant cilinders.Er is daar verbranding met de onreinheden , hitte + drukken+aanzuig.
        Een wankelmotor heeft ook een korte levensduur + de zuigerveerproblemen.
        De media is sterk,opgepast.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

        Comment


        • #5
          Alle voordelen in acht genomen is dit en IDEALE vliegtuigmotor voor piston engine bakjes!

          Nu heeft een C172 bijvoorbeeld een luchtgekoelde 4cyl boxer 5.8L die 180PK levert.

          Door het grote verschil in atmosferische druk en dus partiële zuurstofdruk is de grote inhoud nodig om ook op hoogte voldoende zuurstof te hebben om te verbranden. Hierdoor heb je ook grotere compressieverhoudingen waardoor er speciale, dure fuel nodig is (AVGAS 100LL) Deze tank je bij BP op je lokale vliegveld aan pakweg 2.8€/L en de bak verteert vlot 40L/u

          Deze motorzou hoge compressieverhoudingen kunnen bieden met zelfs 91 octaan fuel?! ->Ideaal!
          Komt hierbij dat je geen of minder oververhitting krijgt van de cilinderkop en dus geen detonatie. Dat is één van de grootste gevaren bij vliegtuigmotoren: mengsel wat te arm, temp gaat omhoog, detonatie, krukas die mogelijk breekt, gedaan met spelen. Eureka dus bij deze motor!

          Verder: Lager gewicht: Ideaal, Meer vermogen: ideaal, minder vibratie, perfect en minder slijtage door minder onderdelen: naast goedkoper ook veiliger!

          Ik zie er dus toekomst in, al zeker in luchtvaart... Als alles idd zo goed en betrouwbaar is als het lijkt!
          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
          www.meevliegen.be

          Comment

          Working...
          X