(Motor 389)
Men rijdt L en R binnen om er naar te kijken.Dit nieuw ,dat nieuw= €'s
Hij rookt geen blauwe damp,een beetje condens wat.Carterdamp genoeg.
Nu de carterluchting een gesloten systeem is geworden hebben we een paar symptomen ;-durft soms inhouden bij willen vertrekken
-plots een plof,motor valt stil,schiet terug in gang en rijdt normaal(tijdens opwarmfase)
Het gesloten cartersysteem(occas) heeft in de R kleppendekselstop een kogel zitten die afsluit bij ralenti.
Stel dat de carterdruk teveel is,de aanzuig van de motor is dan te gering bij ralenti .
Kopcilinders zijn gereviseerd geweest.Welke kosten nog?
Men rijdt L en R binnen om er naar te kijken.Dit nieuw ,dat nieuw= €'s
Hij rookt geen blauwe damp,een beetje condens wat.Carterdamp genoeg.
Nu de carterluchting een gesloten systeem is geworden hebben we een paar symptomen ;-durft soms inhouden bij willen vertrekken
-plots een plof,motor valt stil,schiet terug in gang en rijdt normaal(tijdens opwarmfase)
Het gesloten cartersysteem(occas) heeft in de R kleppendekselstop een kogel zitten die afsluit bij ralenti.
Stel dat de carterdruk teveel is,de aanzuig van de motor is dan te gering bij ralenti .
Kopcilinders zijn gereviseerd geweest.Welke kosten nog?
Comment