Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bougies
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten*temperatuurgrafiek*
Nice! Dat komt ook nog ruim aan bod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenHoe zit het met het copyright ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHij moet het maar een beetje in z'n eigen woorden zeggen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKga dat afprinten, dat spaart me volgend jaar een cursus over de bougie.
(Bougie is slechts iets van een 50 pagina's in de cursus, cursus zelf is rond de 300)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOch... doe geen moeite... dat afprinten zal u meer kosten dan de cursus kopen...
(Bougie is slechts iets van een 50 pagina's in de cursus, cursus zelf is rond de 300)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenheb je nu echt niks beters te doen dan je cursus hier over te typen (zoals leren voor je veel te moeilijke examens), versonnen en van de bulcke zullen er mee kunnen lachen.
Je hebt gelijk...
Maak jij het topic ffe verder af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenDenk er aan dat ik goede contacten hou met mr. Huyskens en mr. Pecqueur
Goed voor jou!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenheb je nu echt niks beters te doen dan je cursus hier over te typen (zoals leren voor je veel te moeilijke examens), versonnen en van de bulcke zullen er mee kunnen lachen.
Denk er aan dat ik goede contacten hou met mr. Huyskens en mr. Pecqueur
Proficiat met uw contacten trouwens... iets om aan te denken idd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet staat iig in het juiste forumonderdeel. En je kan er alleen maar iets uit leren, al is dat hier blijkbaar niet voor u weggelegd.
en voor degene hier op het forum echt iets over techniek willen weten komen er met 40 euro vanaf; nl het autotechnisch zakboek van Bosch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenwat moet ik hier uit leren wat naast me in schuif ligt, voor een forum is het altijd beter een samenvatting te namen of slechts aan deel van de bougie te bespreken
en voor degene hier op het forum echt iets over techniek willen weten komen er met 40 euro vanaf; nl het autotechnisch zakboek van Bosch
Als jij dat liggen hebt is dat goed, ik ook trouwens. En beter te uigebreid dan te beknopt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis dit uw privéforum mss? Er lezen hier nog andere mensen dan gij hoor
Als jij dat liggen hebt is dat goed, ik ook trouwens. En beter te uigebreid dan te beknopt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenwaarom reageer je eigenlijk, je helpt een topic om zeep
Ik moet die vraag aan jou stellen...
Niemand wordt er slechter van dat het hier staat hoor.
En ik zou ook willen verzoeken dat er weer ON-topic wordt gegaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis dit uw privéforum mss? Er lezen hier nog andere mensen dan gij hoor
Comment
-
Denk er aan dat ik goede contacten hou met mr. Huyskens en mr. Pecqueur1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHet was alweer te lang geleden dat ik nog eens rood mocht uitdelen
Zonder gezever : Wat Matteo hier neerpoot is naar mijn menig superinteressant !!!
Altijd een meerwaarde voor een forum zoals dit . Ik heb nog een " Bijbel " uit 1954 , als ik tijd heb scan ik daar wel eens wat van in , zo komen de oldies ook aan bod .
En Jan : Niet iedereen is zo slim als gij . ( Ik beken ) .
Comment
Comment