Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bougies
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenalfa
dus maar liefst 32 vonken per 2 toeren krukas (met een 4 cilindertje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEn wat is de relatieve meerwaarde per vonk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenzou in principe moeten leiden tot een betere verbranding van het mengsel wat dus het relatief verbruik tengoede komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenen in de praktijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtentvermogen , 140 pk uit een 1.8 in 1995 was heel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenCompact blokje? --> cross
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k heb geen plaats meer daar voor, maar das offtopic zeker
ontopic, binnekort zal ik het 4'tje eens trakteren op 4 nieuwe.
Gewone standaard zijn goed of moet ik er met 4 vonkjes steken? Of nog andere?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenvraag het de renault-boer eens
Edith zegt dat ik enkele leuke r4-sites ontdekt heb de laatste weken, zal daar m'n licht wel eens opsteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEdith zegt dat ik enkele leuke r4-sites ontdekt heb de laatste weken, zal daar m'n licht wel eens opsteken.
Comment
-
-
-
Doet me denken aan mijn jaren achter de schoolbanken.
K' zou alleen oppassen met het copy... je hebt het letterlijk overgenomen uit bestaande lesboeken, er zijn vele websites waar je het kunt afhalen zonder copywrite protection. In kleuren zou het voor een leek intresanter en duidelijker maken.
En zoals men kan zien is een eenvoudige bougie ni zo eenvoudig, er komt veel meer bij kijken.
Moest het overkomen als negatief, het is zeker niet mijn bedoeling, het tegendeel is waar.
Greetzzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenen dan nog 4 vonken per bougie, dus 8 per cilinder
dus maar liefst 32 vonken per 2 toeren krukas (met een 4 cilindertje)
Een bougie met vier massa elektroden, zal per ontsteking maar via één van de vier massa's vloeien en nooit meer dan één, laat staan via alle vier. De reden dat men er vier plaatst is gewoon voor de levensduur.
Comment
Comment