Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vriendin wilt mijn wagen verplaatsen = schade aan voorbumper!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vriendin wilt mijn wagen verplaatsen = schade aan voorbumper!

Beste forumleden, spijtig genoeg ben ik hier weer met een vraag... Mijn vriendin heeft namelijk gisterenavond mijn wagen proberen uit de garage te verplaatsen. Ze moest zich haasten en de mijne blokkeerde de uitgang van haar wagen, beter had ze mij even geroepen maar dat heeft ze dus niet gedaan.
    Gevolg, ze heeft de muur 'gestreeld' met de zijkant van mijn voorbumper... (zie foto's).

Je kan dus zien dat de bumper gekrast is tot op de grondlaag.
    De krassen zijn nie echt diep maar wel lichtjes voelbaar, ook zijn er geen deuken of blutsen. Ik heb geen enkele ervaring voor het bijwerken van lak maar heb wel twee vrienden die hier een beetje van af weten en ook met een polijstmachine overweg kunnen.

Wat denken jullie? Polijstmachine kopen? Ik vrees dat dit ver niet genoeg zal zijn, zal eventueel ook iets van zwarte lak of zo nodig hebben dat ik er wat kan op doen en vervolgens te polijsten, zodat de originele lak en de nieuwe lak met elkaar vermengd worden...
    (ook geen idee waar ik zo'n lak kan vinden en welke ik dan juist nodig heb)

In ieder geval is elk advies welkom en indien er iemand in de regio oost-vlaanderen/vlaams-brabant dit kan oplossen voor een redelijk prijsje laat zeker maar weten

kan ook altijd de volgende die het rondpunt komt opgevlogen zonder voorrang te verlene een tikske te geven natuurlijk
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 31/07/2014, 18:02. Reden: foto's vergeten

dat wordt een spotrepair...
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      Klinkt duur... zal het eens googlen
      Vindt het wel mooi gedaan anders

Comment

Amai ik zou pissed zijn op m'n vriendin
        Mooie auto voor 18 te zijn trouwens, verder kan ik u niet helpen sorry.
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oeh ja das idd herspuiten/spot repair. Dat krijg je er nooit uigepolierd, zoals je zegt et is tot op de onderlaag.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            Inderdaad.
            Ofwel eens met een lakstiftje proberen als het cheap opgelost en zo wat gecamoufleerd worden.

Comment

Bij mij hebben ze zoiets hersteld voor 160€.

En niks meer van te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Bij mij hebben ze zoiets hersteld voor 160€.

En niks meer van te zien.
                Valt nog goed mee moet ik zeggen... waar ben je daarvoor gegaan?

Comment

weet er iemand hoe ik deze schrammen een beetje kan camoufleren na het wassen? bv. Iemand die mij een zwarte wax of zo kan aanraden waarmee ze wat minder zichtbaar worden

Comment

Dat kunt ge echt niet maskeren zenne. Moet zoiso (plaatselijk) herspoten worden.

Comment

Wax of iets anders zal niet helpen in dit geval. Een lakstift halen bij Audi lijkt me de goedkoopste snelle optie.

Comment

Awel het is inderdaad de bedoeling om het gewoon een beetje minder te laten opvallen op dit moment
                        Ook al worden die strepen maar een heel klein beetje donkerder het zal toch in ieder geval minder opvallen dan die spierwitte strepen
                        Tzal waarschijnlijk wel herspoten worden maar da's geen prioriteit

Comment

Wat ik dus al zei een uur geleden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Wat ik dus al zei een uur geleden
                            Ahja inderdaad niet zien passeren, zalt is proberen. Bedankt

Comment

Vriendin wilt mijn wagen verplaatsen = schade aan voorbumper!

"Vriendin"

:p :p

Comment

Kunt normaal bij audi ook kleine spuitbusjes op kleur krijgen, gaat er veel beter uitzien dan met stift/borsteltje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                  Kunt normaal bij audi ook kleine spuitbusjes op kleur krijgen, gaat er veel beter uitzien dan met stift/borsteltje.
                                  Ik zal er eens voor kijken, heb gehoord da die stiften kunnen verkleuren na een tijdje?

Comment

god nu valt dat wat op, maar met een lakstiftje er over en hoogstwaarschijnlijk ga je't zelfs nooit meer laten herspuiten.. in 't begin doet het zeer maar na een tijdje went alles...

Comment

gewoon met een lakstift de groef wat opvullen. als je met een spuitbus gaat beginnen, gaat je een waas krijgen rond de streep door de spuitnevel, en dan mag je gaan polijsten weer. ook moet de vernis opnieuw gedaan worden voor het propere.
                                      als je gewoon de streep wat opvult met zo een lakstift, ga je het waarschijnlijk niet meer zien. beetje wax erover zodat het vocht er ook weer afloopt en afgelopen. vroeg of laat zit er nog wel eens ene tegen en dan kan je nog herspuiten.

t is ook een kunststof bumper, dus van roest moet je je ook geen zorgen maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
                                        Valt nog goed mee moet ik zeggen... waar ben je daarvoor gegaan?
                                        Zoek maar eens op Mint Car in Brussel.

Comment

Working...
                                        X