Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Clear Vieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Clear Vieuw

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Lijkt me iets nuttig,denk maar eens aan laagstaande zon .Of tegenliggers met hun lichten(express) te hoog.
    Wat ik wel denk is dat voorruiten ook al een factor tegen verblinding hebben ,denk maar aan de zonneband boven. Ik zie die nochthans niet meer ,antiek mss ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Waar vroeger de zonneband zat zit nu de regensensor en andere camera's en dergelijke.

Comment

Dat verkopen ze op tell sell. Lijkt me echt zo'n prul die je na één keer gebruiken in de vuilbak gooit.

Comment

Denk dat je met een rol poetspapier + Instanet (= 100% zuivere voorruit, binnen- en buitenkant) én een goede zonnebril een héél eind verder komt.

Comment

zet dan ne zonnebril op eh. mee dieje brol altijd.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Zonwerend gelaagd glas: gelaagd glas met een doorschijnende folie tussen de twee glashelften. De ruit is bewerkt met een speciale zonwerende coating, die ultraviolette stralen tegenhoudt, waardoor de auto in de zomer binnenin minder snel opwarmt. De voorruit heeft een andere kleur dan de andere ruiten van het voertuig: de ruit vertoont een paarskleurige schijn . Bron http://www.metaglas.be/autoglas.html
            Mijn gebuur doet vele km ,hij heeft zo'n gele bril. Waarom dan zo geen scherm ?
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Gele bril is dzt niet voor/tegen nachtblindheid?
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik heb zo een bril van bij de opticien, glazen zijn op mijn sterkte, maar met een kleuring.
                Ze zijn zowel goed om overdag bij zon te gebruiken als 's nachts, ook bij mist zijn ze heel handig.

Het montuur van de bril is enkele maanden terug spijtig genoeg gesneuveld en ben nog niet geweest voor een andere bril.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Anders voorruit laten blinderen?

Comment

Ze zouden beter terug toelaten dat de voorste zijruiten en de voorruit een licht percentage getint worden, dan heb je al die brol niet meer nodig.
                    Het feit dat ze dat tinten op een gegeven moment verboden hebben is alweer een heel duidelijk bewijs dat die mannen in Brussel geen fluit om de verkeersveiligheid geven.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Fabletjes ivm night vision brillen : http://www.laramyk.com/uncategorized...ective-lenses/
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                      X