Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda mx-5 Na miata kofferslot probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda mx-5 Na miata kofferslot probleem

Heb eergisteren een mazda mx5 gekocht uit 1991. Ik wacht tot ie oldtimer is (juni) en wou nu dus al beginnen te opknappen. De kofferslot heeft geen sleutel, maar ik heb een reserveslot erbij gekregen.

Mijn vader heeft per ongeluk de deksel dicht gedaan en nou kunnen we hem niet meer openen. Er zit bij deze model geen pimmeke of de kofferdeksel te openen. We hebben alles geprobeerd maar lukt niet.

Iemand enig idee hoe we deze terug kunnen openen ?

Ge kunt die toch via een hendel openen in het opbergvak dacht ik. (ben niet zeker)

Comment

Met "pimmeke" bedoelde ik 'de hendel in het opbergvak' Daar staat alleen dat van de brandstofklep.

Comment

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Ik heb daar maar 1 pin zitten (waar de brandstofklep is aangeduid). Zou de andere pin dan gebroken zijn ? Wanneer ik met een licht binnenin kijk zie ik maar 1 veer liggen (ipv 2).

Comment

Atenza 2 the rescue. Ik herinnerde het me niet voor 100% maar wist dat via het opbergvak het koffer te openen was.

Waarschijnlijk is de andere veer eraf gevallen.

Comment

Laat hem een nachtje in molenbeek staan en je koffer is gegarandeerd open

Comment

Ik zal morgen nog eens kijken om die veer of er iets te zien is. En anders moeten door de plaathouder boren om aan die kabel te trekken.. De lampen kan je ook niet uithalen dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Atenza 2 the rescue. Ik herinnerde het me niet voor 100% maar wist dat via het opbergvak het koffer te openen was.

Waarschijnlijk is de andere veer eraf gevallen.
                  Andere oplossing is... eens je handleiding bekijken, dat staat daar in hoor.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Er zijn wel degelijk modellen die niet van binnenuit te openen zijn,heb er zelf zo een gehad.Bij IL kunt ge een setje kopen om bij te plaatsen,vrees wel dat ge hem eerst op rudimentaire manier dient te openen.Uitboren slot lijkt beste optie op weinig schade...

Comment

Working...
                    X