Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe werkt een sigarenaansteker ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe werkt een sigarenaansteker ?

Verleden week heb ik er een lampje ingekregen . + en - is aanwezig ,maar het ding blijft ingedrukt zitten.
    Na het eruit prutsen voel ik niks warmte aan dat ding . De spiraal is ook intact . 'k Snap het niet.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

op ons bedrijf mag je geen aanstekers binnenbrengen (gasplant)
    in de rookruimtes zijn er sigarenaanstekers als in een auto, die plug moet maandelijks worden vervangen...wat er juist aan scheelt geen idee (bimetaal stuk ?) maar alle geluk zijn ze steeds op stok want anders worden de rokers zoals ikzelf gek

Comment

Bobo... nog ne roker. Gaan we samen stoppen? Ik ben al bezig met minderen door gebruik te maken van een e sigaret. En dat helpt wel hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Bobo... nog ne roker. Gaan we samen stoppen? Ik ben al bezig met minderen door gebruik te maken van een e sigaret. En dat helpt wel hoor!
        Stop daarmee. Dat is enkel aanmodderen. Ik ken dat verhaal ook van te minderen, en dat is enkel uitstel. Ge hervalt toch.

Ik ben een paar jaar geleden mij pleisters gaan halen bij de apotheek, heb voor het slapengaan nog 1 sigaret gerookt en toen was het gedaan. De volgende morgen begonnen met de pleisterkuur en dat 2,5 maanden gedaan. En voila, opgelost. En geloof mij, als ik het kan, kan iedereen het.

Vanaf het moment dat ge een pleister ophangt, krijgt ge nicotine binnen. En dat neemt de goesting naar een sigaret VOLLEDIG weg. En naarmate ge uw kuur doorzet, is het steeds minder nicotine (ik vraag mij zelfs af of er in de lichtste dosis nog wel veel nicotine zit?).

Nu rook ik enkel nog sigaartjes, 2 of 3 per week, puur voor de smaak.
        Last edited by orange; 22/04/2016, 14:56.

Comment

Ik zal het overwegen, want begin 'kort van adem' te worden...

Comment

cortisone 2 the rescue...

die elec dingen hebben veel collega's al getest en dat werkt niet (voor hen)

Comment

Ik ben van een half pakje per dag naar 7 sigaretten gegaan per dag. Da's toch 5 minder hee. Is al iets, ik ga eerst nog proberen te minderen. Die e sigaret smaakt wel eens je ze gewoon bent.

Comment

Ge zou moeten kunnen minderen naar 1 of 2 sigaretten per dag. Dan doet ge het voor de smaak en minder voor de verslaving.

Maar het is gevaarlijk: de keren dat ik minderde, begon ik toch gewoon weer opnieuw.

Comment

Al die foefelarij. Gewoon systematisch uw sigaret aan de filterkant beginnen aansteken. Zal rap over zijn.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ja k weet het, de korte pijn zou de goede manier zijn. Maar t is toch echt zo moeilijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                      Al die foefelarij. Gewoon systematisch uw sigaret aan de filterkant beginnen aansteken. Zal rap over zijn.
                      Ik weet niet of andere (ex)rokers dat ook voorhadden, maar mij gebeurde het toch regelmatig dat ik ze met de verkeerde kant aanstak. BAH, walgelijk. En dan begon het geprul: verbrande filter afdoen en blijven langs de verkeerde kant roken, want anders kreeg ge de tabak in uw mond.

Mijn raad om te stoppen: nicotinepleisters. In mijn geval werkte het van dag 1.

Comment

( http://jalopnik.com/a-tribute-to-the...l-c-1573310295 )
                        Het valt mij op dat die gloeispiraal met iets veerkracht kontakt moet maken in het center en aan de rand. En daar zou wellicht de fout kunnen zitten.
                        Ps ; paf al 2 j niet meer.
                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

En naast mij nog gelukkigen die al een (of meerdere) gaten in hun automatjes hebben gebrand hiermee?

Comment

Nee, maar bij mij zat hij eens geblokkeerd en werd die zodanig warm dat d'een toep gesmolten was. Heb me nadien afgevraagd of dit brand kon veroorzaken.

Comment

In mijn auto wekt dat juist heel slecht. ik moet dat soms 3-4 keer opnieuw indrukken voordat ik daar een sigaret mee aankrijg.
                              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

vlg stap doet dat nix meer

Comment

Ja k weet het, de korte pijn zou de goede manier zijn. Maar t is toch echt zo moeilijk.

ge moet het wel echt willen, daar loopt het naar mijn mening mis

Comment

Dat is zeker juist... het smaakt me zo

Comment

meet eens de weerstand van de spiraal (in ohm), dat is een weerstandsdraad
                                      ofwel zit er een slecht contact ergens, ofwel is je spiraaltje ergens onderbroken. denk aan achterruitverwarming waarvan een lijntje niet meer werkt
                                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik rookte rond de 30 sigaretten per dag en heb dan van mijn buurman het boek "stoppen met roken" van Alan Carr mogen lenen.
                                        Het stoppen was echt doodsimpel na het lezen van die boek....ik heb er een week over gedaan om het boek te lezen, en dan zondags voor ik ging slapen het laatste hoofdstuk gelezen en men laatste sigaret gerookt en ben nu een 2jaar gestopt zonder ook maar eens 1 maal van een sigaret te trekken ofzo en ik mis het totaal niet en heb er ook geen enkel probleem mee dat ze in men bijzijn roken...
                                        Je kan het ook gratis lezen als je wilt, ge hebt dus niets te verliezenhttp://www.shirtart.nl/stoppen.pdf

Comment

Working...
                                        X