Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hernemingen, koppel-vermogen, e.a. voor dummies

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt voor de snelle reactie. Slechter dan de Berlingo ga hij het al niet doen, dat heb ik begrepen.
    Toch had ik gehoopt dat hij wat sportiever uit de hoek zou komen dan de vorige. Misschien toch een beetje een ontgoocheling. :-/

Comment

• neen hoor, kijk gewoon naar de tijden van 0 tot 100 km/h, de 1000 m tijd en ge weet direct dat er tussen beide een groot verschil zit.
      www.peugeotforum.be

Comment

• Mijn excuses voor de late reactie maar ik werd opgehouden door een vreugdedans. :-)
        Maw dat laatste is idd alvast geruststellend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bralthaar Bekijk Berichten
          Bedankt voor de snelle reactie. Slechter dan de Berlingo ga hij het al niet doen, dat heb ik begrepen.
          Toch had ik gehoopt dat hij wat sportiever uit de hoek zou komen dan de vorige. Misschien toch een beetje een ontgoocheling. :-/

Een break kopen met een 1.2 benzinemotor en dan hopen dat hij sportief is is een beetje moeilijk he.

Comment

• Met sportief bedoel ik dat ik niet achteraan lig te bengelen. 1.2 of niet de 1.0 ecoboost van Ford doet het anders toch ook niet zo slecht. De recensies die je leest zijn vaak toch heel positief. Zal deze wagen zo sportief zijn als de Saab 900 turbo die ik had? Nee, maar dat is ook niet de bedoeling. In het huidige verkeer is het enige wat je kan doen is de stroom volgen. Ik hoop gewoon dat ik kan anticiperen naar behoren, dat is alles.

Comment

Working...
            X