Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit zijn ze. Ja kan er snel en simpel een auto mee opkrikken. Je gooit de mat onder de wagen en blaast em op. Ik wil deze gebruiken om autos op blokken te zetten zodat de banden niet afplatten. Dit systeem zou supersnel gaan daarom. Maar ik vraag me af of dat ook problemen geeft zoals indeuken bodemplaten of zo. Het kussen drukt immers gelijkmatig onderaan.. vandaar graag feedback als iemand ervaring heeft.
ja, maar dat is voor korte interventies, niet om een auto blijvend op te laten rusten. Dan kan je in mijn ogen beter zoeken naar een goede structurele oplossing.
Ja dat was mijn bedoeling. Nu je drukt over de volledige zak dus niet op een krikpunt. Ik vroeg me af of dat geen schade geeft. Die blaasbalg lijkt me anders wel handig om snel op en af te zetten
Die lage brugskes die ze bij de bandencentrale gebruiken, hebben ook zo’n groot draagvlak.
Kan weinig kwaad volgens mij, tenzij je er een kunststoffen zijlijst of spoiler tussen steekt
Comment