Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jongeren die sterven in het verkeer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je doet met de goede raad wat je ermee wil doen. Maar kom achteraf niet janken.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Als je dat dan nog kunt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
        Als je dat dan nog kunt...
        Dat zal dan spijtig genoeg de familie wel doen.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
          En jij toont nu eens exact wat ik bedoel en waar ik mij aan stoor. Jij praat het gewoon goed.
          Trouwens, op zoveel wegen kan je sneller rijden dan dat er staat.
          Als je op zo'n jonge leeftijd al met zo'n mentaliteit rijdt, dan is het maar een zeer kleine stap om later een echte hardrijder te worden.

En zoals je zelf zegt, vloeken is iets totaal anders en zelfs totaal onnozel om het daarmee te vergelijken...
          Tuurlijk dat ik dat goed praat. Ik ben geen gek op de baan, ik volg het verkeer vlot en ik haal in waar het kan en waar het mogelijk is. Als ik daarvoor even de 120 op een EXPRESWEG moet aantikken vind ik dit volkomen normaal. Of ik nu op een expresweg iets zou voorhebben of op een autostrade is imo juist hetzelfde. Het is op een autostrade niet altijd veiliger
          -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Je doet met de goede raad wat je ermee wil doen. Maar kom achteraf niet janken.
            Natuurlijk, en ik ben niet blind dus ik steek hier zeker iets van op. Trouwens tegen 30 kan je ook 'n ongeluk dodelijk ongeluk krijgen. Zijnde dan wel door een ander persoon. Je moet ook geluk hebben .
            -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
              30km/uur meer is maar een moment hé. Natuurlijk op dat moment kan het gebeuren. Jullie kunnen natuurlijk moeilijk de baan voor ogen houden waar ik zo rijd (voor jarno de expresweg in haasrode? ). Ik ga zeker die dia's eens bekijken want dat werkt inderdaad op mij. Had ook de pics van wannes gezien, van die meid met haar porsche. Gruwelijk, maar dat was dan ook echt zwaar roekeloos. Ik ben dan ook voor een deftige rijopleiding. Niet enkel de borden, maar ook een deftige slipcursus, aantonen wat er kan gebeuren bij hoge snelheden e.d.
              de expresweg in haasrode moet je héél goed opletten
              staat regelmatig een statief tussen de bosjes, en zeker aan de op- & afritten is het levensgevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                de expresweg in haasrode moet je héél goed opletten
                staat regelmatig een statief tussen de bosjes, en zeker aan de op- & afritten is het levensgevaarlijk.
                Het kruispunt aan de apotheker daar hé? Awel als je daar links afslaat richting carrefour, tiensesteenweg, vandaar trek ik goed door tot 120 om iemand in te halen. Bij die open ruimte tussen de bosjes iets verder verminder ik altijd
                -

Comment

Het kruispunt aan de apotheker daar hé? Awel als je daar links afslaat richting carrefour, tiensesteenweg, vandaar trek ik goed door tot 120 om iemand in te halen. Bij die open ruimte tussen de bosjes iets verder verminder ik altijd
                  apotheker?

Comment

apotheker?
                    Ahja, ken je dat café niet op de naamsesteenweg? Das daar vlak naast. Rekening houden dat ik van oud-heverlee kom hé. Kan je het je oriënteren?
                    -

Comment

Tuurlijk dat ik dat goed praat. Ik ben geen gek op de baan, ik volg het verkeer vlot en ik haal in waar het kan en waar het mogelijk is. Als ik daarvoor even de 120 op een EXPRESWEG moet aantikken vind ik dit volkomen normaal. Of ik nu op een expresweg iets zou voorhebben of op een autostrade is imo juist hetzelfde. Het is op een autostrade niet altijd veiliger
                      Doet me denken aan iemand die ik ken. Die vond het vreemd dat hij gebuisd was op zijn rijexamen omdat hij een tractor voorbijstak waar het niet mocht. Iedereen voor hem deed het was zijn excuus.

Ik blijf erbij dat je wat te zelfzeker doet over je rijden, maar ik zal er verder niet moeilijk over doen, je kent mijn mening he en daarvoor dient tenslotte een forum.

Comment

Ahja, ken je dat café niet op de naamsesteenweg? Das daar vlak naast. Rekening houden dat ik van oud-heverlee kom hé. Kan je het je oriënteren?
                        ahja, dan weet ik het.
                        De expressweg op (ff die helling omhoog).
                        Is idd een veilig stuk om door te trekken.
                        Daar kom je trouwens regelmatig ook stoten tegen van mensen op die helling

Comment

• Ondanks dat ook al wat vrienden/kenissen verwondingen of de dood hebben overgehouden aan het verkeer betrap ik mezelf op dat ik soms véél te snel rij... Ik denk daar best veel aan, maar nooit als ik aan het rijden ben

Comment

ahja, dan weet ik het.
                            Inderdaad zeg trouwens, het is niet gauw weer een vrouw, maar oh boy..

Trouwens @ iedereen, nu hoor je het eens van iemand anders waar ik dit doe!

@Mini, tuurlijk ik respecteer u reacties ook. En het is zo, ik ben enorm zelfzeker achter het stuur, vaak is dit een voordeel maar regelmatig ook een nadeel (overschatting).
                            -

Comment

• als ik 's avonds van de training kom, rij ik op de E19 ook 160-170 hoor...er is dan bijna geen verkeer dus dan kunde gewoon vlotjes rijden...
                              ook op de binnenbaantjes (zone70) rij ik gewoon vlotjes door (90-100) omdat ik 70 rijden zonder dat er iemand voor u rijdt, 'belachelijk' vind..dan kannek beter een dvd-ke zien in den auto

Comment

ahja, dan weet ik het.
                                Ja idd mensen die nog iemand tegen 120 km/h inhalen en dan schrikken dat er vanachter de helling ook nog verkeer kan komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                  als ik 's avonds van de training kom, rij ik op de E19 ook 160-170 hoor...er is dan bijna geen verkeer dus dan kunde gewoon vlotjes rijden...
                                  ook op de binnenbaantjes (zone70) rij ik gewoon vlotjes door (90-100) omdat ik 70 rijden zonder dat er iemand voor u rijdt, 'belachelijk' vind..dan kannek beter een dvd-ke zien in den auto
                                  Er staan dus nog veel te weinig snelheidscamera's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Er staan dus nog veel te weinig snelheidscamera's
                                    hier kan je 'm wel een infraction categorie 3 aan z'n laars lappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      hier kan je 'm wel een infraction categorie 3 aan z'n laars lappen.
                                      X2...

Comment

ik ben enorm zelfzeker achter het stuur
                                        Dom, zeer dom, want je gaat dan automatisch offensiever en agressiever rijden met meer kans op ongevallen.

Comment

• Als je 120 moet gaan rijden om een andere auto veilig in te halen, dan kan die andere niet veel minder dan 90 rijden...
                                          En dus moet je hem helemaal niet inhalen.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X