Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je deze draad wat doorloopt en onder de lijnen door leest dat veel mensen met messen tss hun tanden rijden is de topictitel nog steeds logisch
Wat mij betreft, ik zou dit vroeger gedaan hebben (optrekken als mij iemand overgaat enzo), nu trek ik er mij geen bal meer vanaan. Ik kan het gewoon moeilijk verdragen dat ze dicht in mijn gat komen hangen, zeker nu ik met een nieuwe wagen rij. Je mag dan wel in je recht zijn als iemand je achteraan aanrijd, maar je nieuwe wagen wordt nadien nooit meer de "oude" + alle mizerie die erbij komt kijken.
Neen, naar die fietsenwinkel die juist naast de Snuffelmarkt zou moeten gelegen zijn ? bee mobility v.o.f.
> industrielaan 3 (naast de snuffelmarkt)
> industrieterrein bosduin – n117
> 2950 kapellen - belgië
Normaal zouden we daar ne keer gaan zien voor ne fiets met trapondersteuning voor mijn vrouw, waren eerst zinnens vandaag te gaan maar 't weer was te slecht, daarbij zal er zondag op de ring van Antwerpen wel minder verkeer zijn zeker?
Met de linkervoet remmen, dat vind ik pas gevaarlijk.
Heb eens op een lege parking met links geremd, om eens te voelen hoe dat was... heb nog nooit zo ongecontroleerd geremd. Ik dacht dat ik slechts lichtjes op de rem duwde, maar blijkbaar had ik daar toch niet zo veel controle over en remde ik veel te hard.
Iets dat ik nooit meer ga doen (tenzij om nog eens te proberen op een lege parking )
dat leer je wel. Als ik met een automaat rijd, rem ik meestal links. Met een kart kan je zelfs niet anders, en daar heeft ook niemand een probleem mee
Ik heb totaal geen problemen met bumperklevers achter me, ik heb er niet veel last van en als er eens eentje achter me hangt ga ik zo snel mogelijk naar rechts.
als dit niet kan rij ik gewoon met het verkeer mee...
als er bumperklevers voor me rijden en die beginnen te remmen om te remmen jaag ik me helemaal niet op. Vind het een beetje triestig dat de persoon in kwestie zich hieraan opjaagt... heeft allemaal wat met verdraagzaamheid temaken.
Ohja, jongeren in verkeer... tot welke leeftijd hoor je bij de jongeren?
Ik heb totaal geen problemen met bumperklevers achter me, ik heb er niet veel last van en als er eens eentje achter me hangt ga ik zo snel mogelijk naar rechts.
als dit niet kan rij ik gewoon met het verkeer mee...
als er bumperklevers voor me rijden en die beginnen te remmen om te remmen jaag ik me helemaal niet op. Vind het een beetje triestig dat de persoon in kwestie zich hieraan opjaagt... heeft allemaal wat met verdraagzaamheid temaken.
Ohja, jongeren in verkeer... tot welke leeftijd hoor je bij de jongeren?
Ik post hier geen foto's he modjes, enkel een link. De mensen zijn volwassen genoeg om zelf te beslissen of ze willen klikken al dan niet. Internet staat vol met blote madammen en meneren....
Ook geklikt ...sommige beelden zijn echt vies, maar doen je toch wel nadenken...Vooral die factor snelheid...denk dat ik 't rechtervoetje zal minderen
Ook geklikt ...sommige beelden zijn echt vies, maar doen je toch wel nadenken...Vooral die factor snelheid...denk dat ik 't rechtervoetje zal minderen
Ge moogt zelf nog zo rustig rijden als ge wilt, als den eene of den andere zot in u knalt hebt ge het toch vlaggen!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vraag me eigenlijk af of de presentatie van Beaucourt zichzelf niet voorbij loopt door net zo extreem te gaan. Er is me altijd geleerd dat bij dergelijke extreme zaken de inhoud vaak vergeten wordt.
Het is in elk geval confronterend, dat wel.
Maar denk je er wel aan when you're having fun...
maar je vermindert de kans op een accident én de impactsnelheid dan toch maar
De kans om zelf een accident te veroorzaken mindert ge inderdaad ja.
Wat die impactsnelheid betreft, dat hangt ervan af.
In geval van een frontale aanrijding zal je de impact verminderen door zelf trager te rijden.
Bij een aanrijding in de flank maakt je eigen snelheid niks uit voor de impact alleen die van de aanrijder!
Bij een aanrijding langs achter zal de impact juist zwaarder zijn wanneer je trager rijd!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De kans om zelf een accident te veroorzaken mindert ge inderdaad ja.
Wat die impactsnelheid betreft, dat hangt ervan af.
In geval van een frontale aanrijding zal je de impact verminderen door zelf trager te rijden.
Bij een aanrijding in de flank maakt je eigen snelheid niks uit voor de impact alleen die van de aanrijder!
Bij een aanrijding langs achter zal de impact juist zwaarder zijn wanneer je trager rijd!
En is bij een frontale aanrijding de snelste wagen niet in het voordeel? Hij levert het meeste energie om tot stilstand te komen, of heb ik niet goed opgelet in fysica?
En is bij een frontale aanrijding de snelste wagen niet in het voordeel? Hij levert het meeste energie om tot stilstand te komen, of heb ik niet goed opgelet in fysica?
De wagen met de hoogste snelheid is minst in het nadeel idd.
Comment