We hebben ervoor gekozen met alle voor- (hoe miniem dan ook) en nadelen erbij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jongeren die sterven in het verkeer
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHet is veel geld, voor mijn part mogen ze een 0-tolerantie invoeren voor alco ( maar dan wel een systeem in schijven zoals vb de flitsboetes )
Als je 3 pintjes op hebt kan je A blazen, ben je dan zat? Als ik na een lange 12 uur nachtshift om 7 uur 's ochtends naar huis rij op de E40 denk ik dat mijn reactievermogen lager zal liggen dan iemand die 3 pintjes heeft gedronken ...Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDenk je? Heb er al een paar aan de hand gehad die eerder hun rijbewijs al was ingetrokken geweest. Die mannen leren dat niet af. Ne grote mond opzetten als je hen controleert en nadien U aanklagen omdat je hen onterecht hebt geverbaliseerd. Dan zijn er van die gasten bij die er nog in slagen om zogegde opgelopen verwondingen in uwe nek te draaien.
Nadien klacht wegens laster en eerroof ooh nee dat kan niet.
Toffe job politie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJe weet wel waar ik naar toe wil.
Er zijn mensen bij die hun fout inzien en "dank U wel" zeggen nadat ze bekeurd zijn.
Nu ja, het scheelde niet veel of één van die mannen wou me nog een extra boete geven voor iets wat ik niet gedaan had: toen ik mij langs de kant van de weg parkeerde, maakte ik alvast mijn gordel los, en toen één van die agenten er aan kwam, wou ik mijn deur open doen om uit te stappen. Hij weerhield me daarvan, maar vroeg op een beschuldigende toon wel of ik zonder gordel reed. Ik heb gewoon geantwoord dat ik dacht dat ik moest uitstappen. Moesten ze mij er een boete voor gegeven hebben, ik ging me ook niet ingehouden hebben, want ik rijd nooit zonder gordel. En niet alleen omdat mijn wagen een vervelende pieptoon produceert als je zonder gordel rijdt.Last edited by Beta; 20/09/2007, 13:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenEffe zeggen aan de politiemannen hier:
Respect hoor voor jullie job! Door de rotte appels eruit te halen help je de goeie mensen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGoed, je hebt gelijk, maar "dankuwel" zeggen? Ik zou het niet kunnen. Ik ben één keer tegengehouden geweest en ik heb met boetezegels achteraf 175 € mogen dokken, maar dankbaar was ik niet. Ik heb gewoon gezwegen, want ontkennen zou nogal onnozel geweest zijn.
Nu ja, het scheelde niet veel of één van die mannen wou me nog een extra boete geven voor iets wat ik niet gedaan had: toen ik mij langs de kant van de weg parkeerde, maakte ik alvast mijn gordel los en één van die agenten er aan kwam, wou ik mijn deur open doen om uit te stappen. Hij weerhield me daarvan, maar vroag op een beschuldigende toon wel of ik zonder gordel reed. Ik heb gewoon geantwoord dat ik dacht dat ik moet uitstappen. Moesten ze mij er een boete voor gegeven hebben, ik ging me ook niet ingehouden hebben, want ik rijd nooit zonder gordel. En niet alleen omdat mijn wagen een vervelende pieptoon produceert als je zonder gordel rijdt.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIs het dan niet beter van de eerste keer erin pompen dat, indien m'n snel wil rijden daar relatief goedkope circuits voor zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNatuurlijk, ik ben de laatste om dat te ontkennen, echt waar.
Maar daarom vind ik dat er een pak meer geïnvesteerd moet worden in rij-opleiding etc.
Niet noodzakelijkerwijs de mensen langzamer laten rijden, maar vooral BETER later rijden. Een verplichte slip cursus, TOON de gevolgen op een nat wegdek, etc etc.
Maar...dat kost allemaal te veel geld. Flitspalen a 10.000 EUR per stuk aankopen daarentegen, schijnt geen probleem te zijn. Dat betaalt zichzelf immers dubbel terug.
In een woonwijk, een zone 30, een drukke zone 70 zal ik zelden te snel onderweg zijn.
Ik ben gewoon meer voor progressie ipv repressie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWaarom zou je de gordel niet dragen.
Ik heb mijn bericht aangepast, want snel typen resulteert bij mij altijd in typfouten. Komt ervan als je niet met al je vingers typt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWat bedoel je?
Ik heb mijn bericht aangepast, want snel typen resulteert bij mij altijd in typfouten. Komt ervan als je niet met al je vingers typt.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDat het dus dom zou zijn om de gordel niet te dragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ben gewoon meer voor progressie ipv repressie...
Comment
-
Even het persbericht posten:
Twee doden bij ongeluk in Wulpen
wo 19/09/07 - belga
In Wulpen, een deelgemeente van Koksijde, zijn vanavond twee inzittenden van een auto omgekomen bij een ongeluk. Twee andere mensen raakten gewond.
Vanavond laat verloor een jonge bestuurder de controle over het stuur en botste hij op een tegenligger.
De jongeman was op slag dood. De passagier overleed even later.
In de andere auto werd een man lichtgewond, zijn echtgenote verkeerd nog steeds in levensgevaar en wordt in een kunstmatige coma gehouden. Haar toestand is nog steeds bijzonder kritiek.
Die gasten zijn dood en dat is spijtig voor hen maar dat was op hun eigen verantwoordelijkheid. Voor de vrouw in de tegemoetkomende auto ligt 't anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKijk dat is nu net mijn punt! *zucht* *eindelijk*
160 rijden op de E40 is dus snel, veel te snel zelfs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenzolang de cilinderinhoud omgekeerd evenredig is met het IQ van sommigen, zul je dergelijke berichten blijven lezen
dit mag wat mij betreft op slot... je kunt er blijven woorden aan verspillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWe mogen toch nog wel is lachen zekers?
raar gevoel voor humor, ket!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenzolang de cilinderinhoud omgekeerd evenredig is met het IQ van sommigen, zul je dergelijke berichten blijven lezen
dit mag wat mij betreft op slot... je kunt er blijven woorden aan verspillen
Waar is m'n nobelprijs!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWe mogen toch nog wel is lachen zekers?
Comment
-
-
Comment