Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles is mogelijk, maar dit kan tegen eender welke snelheid gebeuren, akkoord dat dit tegen 120 een pak erger is als tegen 50. Ik heb hier verschillende vrienden die hier 110 rijden in zone 70 op een (volgens mij) zéér gevaarlijke baan. Dit vind ik zot en dit zou ik ook nooit doen. Dat is vragen om zo'n beelden like Breaucourt.
@ Toerke, das wel balen ze gast! Ik zo'n geval zou ik me gewoon asap ergens - veilig - aan de kant zetten.
op zo een moment ben je overtuigd dat je wel zal wakker blijven ...
idd, en dat is dus mijn punt: it will happen to you!
te grote zelfzekerheid "ik ken m'n grenzen, ik zou dit of dat nooit doen....bla bla bla" kan tot ernstige situaties lijden.
Sommige mensen kennen ook werkelijk hun grenzen hé. Het is niet omdat ik 17 ben, dat ik totaal geen besef heb van mijn doen. Ik heb inderdaad een grote zelfzekerheid en zorgt er toch deels voor dat ik altijd iets vlotter optrek. Maarja als dit al roekeloos is, dan weet ik het nietmeer .
Trouwens jullie geven heel wat commentaar, reacties op mij.. Maar doe jullie ogens eens open en de meest gevaarlijke chauffeurs zijn die met al vele jaren ervaring. Oké er zitten veel 20-jarigen zotten tussen.. Maar het merendeel is toch een heel stuk ouder. Wat ik die gasten allemaal zie uithalen, dat is soms echt niet meer normaal.
Sommige mensen kennen ook werkelijk hun grenzen hé. Het is niet omdat ik 17 ben, dat ik totaal geen besef heb van mijn doen. Ik heb inderdaad een grote zelfzekerheid en zorgt er toch deels voor dat ik altijd iets vlotter optrek. Maarja als dit al roekeloos is, dan weet ik het nietmeer .
Trouwens jullie geven heel wat commentaar, reacties op mij.. Maar doe jullie ogens eens open en de meest gevaarlijke chauffeurs zijn die met al vele jaren ervaring. Oké er zitten veel 20-jarigen zotten tussen.. Maar het merendeel is toch een heel stuk ouder. Wat ik die gasten allemaal zie uithalen, dat is soms echt niet meer normaal.
ik geef geen commentaar hoor op u Matt.V , ik ken u nie
ik geef geen commentaar hoor op u Matt.V , ik ken u nie
Ik heb het niet op u zenne toerke Trouwens tegen welke snelheid ben je tegen die boom terechtgekomen (enig idee?) en was het frontaal etc, ...
Als je erover wilt praten natuurlijk.
Ik heb het niet op u zenne toerke Trouwens tegen welke snelheid ben je tegen die boom terechtgekomen (enig idee?) en was het frontaal etc, ...
Als je erover wilt praten natuurlijk.
snelheid weet ik niet, frontaal ja
ik had de zaterdag en de zondag gewerkt van s'morgens zeer vroeg tot s'nachts zeer laat ik deed dan bbq's s'avonds...
om 3uur s'nachts vertrokken uit de beenhouwerij waar ik toen werkte en op weg naar huis (2km ver) het ongeval gehad...
in slaap gevallen , en geen gordel aan dus door de ruit gevlogen...
pas om 5 uur s'morgens is de 100 gebeld
onmogelijk dat er daar tussen 3uur en 5uur niemand gepasseerd is ( een grote baan)
ik lag vooraan op mijn motorkap naar het schijnt, ik weet daar wel niks meer van , heel da week-end is weg uit mijn hoofd
ik had de zaterdag en de zondag gewerkt van s'morgens zeer vroeg tot s'nachts zeer laat ik deed dan bbq's s'avonds...
om 3uur s'nachts vertrokken uit de beenhouwerij waar ik toen werkte en op weg naar huis (2km ver) het ongeval gehad...
onmogelijk dat er daar tussen 3uur en 5uur niemand gepasseerd is ( een grote baan)
ik lag vooraan op mijn motorkap naar het schijnt, ik weet daar wel niks meer van , heel da week-end is weg uit mijn hoofd
Ik vind dat er langs de autosnelwegen zo weinig plaatsen zijn waar je even kan stoppen om een dutje te doen. Je moet eigenlijk al een afrit nemen, waar je ook niet altijd de mogelijkheid hebt om je auto gemakkelijk te parkeren.
Er zouden meer "aires" moeten zijn zoals in Frankrijk.
Bij slaperigheid denk je altijd dat het wel zal lukken om thuis te geraken, dat het stom is om voor die laatste 10 minuten nog eens te stoppen en even te slapen. Soms moet je ergens ook op een bepaald uur zijn,... enz...
Het verbaast mij ergens dat er niet meer ongevallen gebeuren door inslapen van een chauffeur. Gelukkig maar...
Geluk is een grotere factor dan men denkt, iedereen is op een bepaald punt (te) jong en onervaren en wil teveel op te korte tijd... dan kan het met die iedereen mis aflopen
Anderszijds is iedereen geacht die op de toegelaten leeftijd het stuur neemt in te staan voor z'n eigen verantwoordelijkheden, alleen hebben andere eventuele slachtoffers die niet in de hand.
Ik heb ook al dingen gedaan waarvan ik achteraf denk... 'beter niet' maar ondertussen hebben ze wel plaatsgevonden, en als het dan misloopt of zou misgelopen zijn bestaat er geen remedie om de klok eventjes terug te draaien.
Het is zoals met alles, al doende leert men, alleen leren sommigen alleen maar door te voelen ipv van ook te leren door te beseffen...
Moraalridderij zal daar echter geen zier aan veranderen
Balen man, raar dat je je gordel niet aanhad toen, weten dat je moe was... Ik ken het gevoel, volcontinu arbeider, nachten, vroeges, namiddagen. Wat ik doe als ik de neiging heb om in slaap te vallen is mijne radio vollenbak zetten! Helpt altijd. Eventueel wa meezingen ofzo .
Heb de presentatie ook eens bekeken.. De beelden op zich doen me niet veel, maar ik ben me zeer zeker bewust van de gevaren in het verkeer.
Zot rijden vind ik eigenlijk crimineel. Hoe 'leuk' het ook is, als je er eens bij stilstaat...
Er zijn factoren als andere weggebruikers, weersomstandigheden, falende techniek en kinderen/dieren die ervoor zorgen dat het verkeer al zo een risico op zich is, dat je het eigenlijk niet kan maken het nog onveiliger te maken door alcohol, drugs, veel te snel rijden, ...
Eigenlijk raar dat ik nu zoiets zeg.. Ik ben soms de eerste om een stoplichtsprintje te trekken...
Heb nu 60 000 km gereden sinds mijn rijbewijs, al zeker 10000 daarvan met krachtige wagens, en ik heb eigenlijk nog nooit een 'ow dat was nipt of 't was gedaan met mij' moment gehad.
Ben ik nu uniek? Nee, geluk is ook een factor in't verkeer...
Maar ik ben op 14 jarige leeftijd mijn nonkel verloren (die was toen 27 jaar) en samen met het correcte voorbeeld dat ik van mijn pa en ma krijg rij ik verantwoord.
Ik haat het als mensen beweren dat een goeie lunch/dinner niet kan zonder gepaste wijn... Neem dan een taxi.
Ik haat het als jongeren zagen dat het sneller moet. Heb er ooit een van mijn 'vrienden' (nu ja..) voor uit de wagen gekegeld, echt waar. Had drie keer gevraagd of ik sneller wou rijden, hij heeft z'n ma kunnen bellen.
En ik haat het vooral dat jongeren denken dat ze Schumacher zijn... Guess what : schumacher heeft ook dikwijls in de muur gehangen.
Klinkt raar zeker, uit de mond van een 20 jarige? Noem me een kind op gebied van intollerantie van flikken, kinderachtige opmerkingen, maar als't op verkeersveiligheid aankomt, sta ik vooraan...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Klinkt raar zeker, uit de mond van een 20 jarige? Noem me een kind op gebied van intollerantie van flikken, kinderachtige opmerkingen, maar als't op verkeersveiligheid aankomt, sta ik vooraan...
stop dan met uitdagen en stoplichsprinten te trekken, want van spelen kan kwelen komen
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment