Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Meen je dat nu??

Maar enfin Bert...dat lukt zelfs met de 535d "op het gemak"... Zelfs met jouw 130i, of niet

Ik denk dat een CL500 qua cruisebaarheid toch mooi vergelijkbaar is met een C5 RS6.
    Maar je moet toch echt wel pushen ! Dat wil ik zeggen.

Je moet toch bijna a fond rijden om die snelheid te halen en te houden !

Jouw RS6 zijn turbo was net aan het opspoolen bij die snelheden ... (bij wijze van spreken hé )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mathiasvdc Bekijk Berichten
      met een toyota corolla van 99... afwijking is ongeveer 3-4 dusjah...niet veel hoop ...
      en na hoeveel tijd mag ik dan mijn theorie of praktijk opnieuw doen?
      Dat zal afhangen van de duurtijd van het uitgesproken rijverbod zeker?
      Heb er geen ervaring mee, maar ik denk niet dat ze jonge bestuurders nog langer uit het verkeer willen houden dan normaal, het bijkomend examen om je rijbewijs terug te krijgen is de bijkomende bestraffing ...

Je zou het eens moeten vragen aan iemand met ervaring hé.
      De wetgeving is toch al van eind 2007 bestaande, dus er zullen er wel zijn die het u kunnen vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        Dat zal afhangen van de duurtijd van het uitgesproken rijverbod zeker?
        Heb er geen ervaring mee, maar ik denk niet dat ze jonge bestuurders nog langer uit het verkeer willen houden dan normaal, het bijkomend examen om je rijbewijs terug te krijgen is de bijkomende bestraffing ...

Je zou het eens moeten vragen aan iemand met ervaring hé.
        De wetgeving is toch al van eind 2007 bestaande, dus er zullen er wel zijn die het u kunnen vertellen.

merci voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Jouw RS6 zijn turbo was net aan het opspoolen bij die snelheden ... (bij wijze van spreken hé )

We zullen eens een test moeten doen hé...regel jij de CL500, ich die Deutsche Autobahn

Comment

Allez man, ik kan met de Vivaro zelf een constante van 180 190 aanhouden, ook niet veel gewoon zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten

Gezien het daar bebouwde kom betreft, is 20 km/h overschrijding al voldoende om je rijbewijs in de trekken als jonge bestuurder (met minder dan twee jaar bezit van rijbewijs).
              Rekening houdende met de correctie (marge) heb je het groot lot gewonnen vanaf een vastgestelde snelheid van 76 km/h!
              Is het binnen de BK geen 30 per uur?

Comment

V8 mit 5.461 cm³ mit 7-G Tronic285 kW / 388 PS bei 6000 U/min530 Nm von 2800-4800 U/minVmax.: 250 km/h (limited)Leergewicht: 1.950kg(Werksangaben)3 Personen ...

gaat imo toch redelijk vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Is het binnen de BK geen 30 per uur?

Puntje 1.5 ...

Het is natuurlijk aan de rechter om te beslissen of hij dit op de letter volgt.

Comment

• tnx, wist ik ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      We zullen eens een test moeten doen hé...regel jij de CL500, ich die Deutsche Autobahn
                      Héhé, dan moet je hem wel helpen waxen achteraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                        Allez man, ik kan met de Vivaro zelf een constante van 180 190 aanhouden, ook niet veel gewoon zeker
                        Ik denk dat er een hier een groot misverstand bestaat tussen cruizesnelheid en topsnelheid !

Ik wil niet weten hoe hard die vivaro moet afzien om 180, 190 te halen ... dat noem ik geen cruizesnelheid.
                        Mijn golfje heeft als cruizesnelheid 160 tot 170 ongeveer. Eens daarboven moet hij teveel afzien en dat laat hij ook weten.

Bij de 130i zit dat een stuk boven de 200, maar vanaf 240 moet je toch al goed doorduwen, en dat noem ik geen cruizesnelheden meer ...

Ik kan met de 130i rustig 200 tot 220 rijden zonder stress op de wagen. Dat is dus zijn cruizesnelheid ...
                        Aan 240 - 250 voel je toch dat hij zijn best moet gaan doen.

Bovenstaand is mijn mening uiteraard ...

Comment

• Ik ben nog nooit geflitst in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Ik ben nog nooit geflitst in Belgie
                            Gij hebt geen nummerplaten

Comment

Hij haalt het zeker, maar ik wou gewoon zeggen dat het voor ene CL500 geen cruize speed is zoals dat voor je RS6 het geval is. Met CL500 moet je echt wel hard doorduwen om daar te geraken ,en laat staan te blijven ...
                              Ik haal "gemakkelijk" 230 op de teller met mijn standaard 220cdi. Ik denk dat een CL niet eens in de hoogste versnelling zit als die 230 doet. Vergeet niet dat die kar begrenst is op 250. Die kan nog een pak harder.

Comment

Ik denk dat er een hier een groot misverstand bestaat tussen cruizesnelheid en topsnelheid !
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Ik haal "gemakkelijk" 230 op de teller met mijn standaard 220cdi. Ik denk dat een CL niet eens in de hoogste versnelling zit als die 230 doet. Vergeet niet dat die kar begrenst is op 250. Die kan nog een pak harder.
                                Topsnelheid =/= cruizesnelheid

Ik zet de 130i ook vrij snel en eenvoudig in de snelheidsbegrenzer, maar dat is lang zijn cruizesnelheid niet ...
                                Last edited by ; 23/02/2009, 12:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  maar t minste dat ge uw gas lost zijt ge die 230 wel kwijt en ge zult er niet op luttele seconden terug zijn als je zakt naar 210 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    maar t minste dat ge uw gas lost zijt ge die 230 wel kwijt en ge zult er niet op luttele seconden terug zijn als je zakt naar 210 ofzo
                                    Voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                      Gij hebt geen nummerplaten

Comment

• Geflitst tegen 214km/h op de ring van Antwerpen tussen Schoten en St job. Boete 0 euro maar 1000 euro voorwaardelijk, en 8 dagen rijverbod
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                          Geflitst tegen 214km/h op de ring van Antwerpen tussen Schoten en St job. Boete 0 euro maar 1000 euro voorwaardelijk, en 8 dagen rijverbod
                                          Hoe heb je dat gedaan ?
                                          Om geen boete te hebben, niet de 214 hé

Comment

Working...
                                          X