Oorspronkelijk geplaatst door Naish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEr zijn altijd taxi's eh.
2 Weken een aantal maal Brussel -> Antwerpen / Brussel -> Luik en terug is verre van goedkoop lol.
't Zal carpoolen worden met een collega.
Soit, wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten laat dat duidelijk zijn en ik denk dat de politiek rond bestraffing meer en meer de richting zal ingaan van combinaties rijverbod & werkstraffen.
Een hoge boete kan een bittere pil zijn maar eenmaal betaald ben je er ook gewoon vanaf.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenVoor mij is dat ook een ramp. Dat gaat me redelijk wat geld aan taxi en openbaar vervoer kosten. Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten2 Weken een aantal maal Brussel -> Antwerpen / Brussel -> Luik en terug is verre van goedkoop lol.
't Zal carpoolen worden met een collega.
Soit, wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten laat dat duidelijk zijn en ik denk dat de politiek rond bestraffing meer en meer de richting zal ingaan van combinaties rijverbod & werkstraffen.
Een hoge boete kan een bittere pil zijn maar eenmaal betaald ben je er ook gewoon vanaf.
Groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenJe moet het in de perceptie plaatsen dat in mijn perspectief openbaar vervoer weg gesmeten geld is. *je kan het nog beter verbranden*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMet een beetje geluk zit ik bij die 2e nog net onder de limiet. 107 - wat tellerafwijking - een marge.
Achja, we horen het binnen een maandje of 3 wel zeker? Kan er toch niet veel meer aan veranderen
Als ik niet mis ben dan zijn de boetes in Zwitserland Kanton afhankelijk. Ze hebben ook verschillende manieren per kanton op vlak van de innning. Voor 't zelfde geld moet je het bedrag dan storten op een rekening in België of Duitsland.
Soit rare jongens die zwitsers... .
Check anders porscheforum.nl. Redelijk wat info te vinden ivm boetes in 't buitenland.Last edited by Alfa-Beemer; 23/06/2010, 11:12.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenAls ik niet mis ben dan zijn de boetes in Zwitserland Kanton afhankelijk.
Comment
-
Bewijs het tegendeel als jij voor 100% weet hoe men in Zwitserland te werk gaat op vlak van boetes en inning naar buitenlanders toe.
Liefst in een tabel voor alle 26 kantons.Last edited by Alfa-Beemer; 23/06/2010, 11:18.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenBewijs het tegendeel als jij voor 100% weet hoe men in Zwitserland te werk gaat op vlak van boetes en inning naar buitenlanders toe.
Maar er zullen wel websites voor bestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAlle boetes? Of 1 per jaar op voorhand te kiezen?
Welke firma?
Eerste 100%
Tweede 50%
Rest is eigen rekening...U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk BerichtenBedoeld je "betaalt" of "betaalde"?
U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDat mag niet
Waarom mag dat niet... ?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDus jij krijgt een boete om midderacht op de snelweg, en jouw baas betaald die? Toffe baas!
'Rest is eigen rekening...', is dat de naam van de firma?
Als het met de bedrijfswagen is ja.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenBedoel je niet bimmerboard.be?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenAls ik niet mis ben dan zijn de boetes in Zwitserland Kanton afhankelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope.
Ieder Kanton heeft toch zijn eigen grondwet en overheid. Lijkt me raar dat ze dan voor verkeersovertredingen een federaal beleid hebben. 'k Dacht dat de fragmentatie in Zwitserland nog groter was dan hier.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIeder Kanton heeft toch zijn eigen grondwet en overheid. Lijkt me raar dat ze dan voor verkeersovertredingen een federaal beleid hebben. 'k Dacht dat de fragmentatie in Zwitserland nog groter was dan hier.
Meten is weten.
Prettige dag verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIeder Kanton heeft toch zijn eigen grondwet en overheid. Lijkt me raar dat ze dan voor verkeersovertredingen een federaal beleid hebben. 'k Dacht dat de fragmentatie in Zwitserland nog groter was dan hier.
Ieder kanton heeft z'n eigen inning, maar daarom verschillen de boetes nog niet.
Als ik in Basel geflitst wordt aan 51 waar je 50 mag, moet ik 40 CHF dokken. Dat is in Luzern, Zürich, Bern of pakweg Appenzell Ausserrhoden niet anders.
Als de boete uitgesproken wordt door een rechtbank, kan dat natuurlijk verschillen aan de hand van de "mood" van de rechter. Maar dat lijkt me vrij logisch.
Comment
Comment