Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar was dat wel zo hé.

120 EUR voor 101 waar je 50 mag, da's veurniet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      En wanneer emigreer je?

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Hoe is de eerste rechtzaak trouwens afgelopen?

Moet ook nog voorkomen, ooit, van november geleden. Maar met de snelheid waarmee de huidige justitie structuren werken, ga ik waarschijnlijk nog ff mogen rond bollen.
      Euhm dat was 83 waar ik 50 mocht. Had nog geen 2 jaar mijn rijbewijs.
      Dus dat mogen herdoen en 8 dagen rijverbod en door de 300 euro moeten betalen...

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Blijkbaar was dat wel zo hé.

120 EUR voor 101 waar je 50 mag, da's veurniet!
      *toink*
      Last edited by ; 28/06/2010, 21:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Euhm dat was 53 waar ik 50 mocht. Had nog geen 2 jaar mijn rijbewijs.
        Dus dat mogen herdoen en 8 dagen rijverbod en door de 300 euro moeten betalen...

*toink*
        Dit klopt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Dit klopt niet.
          Fuck 83 bedoel ik. :S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Geen trein voor mij hoor. Ik woon op 2 km van mijn werk, genoeg mensen die mij mee kunnen nemen, met zo'n weer kan ik zelf met de fiets gaan!
            Zal wel "zelfs" moeten zijn zeker ?? (Den tijd dat je uw autodeur van slot doet, zelfs met remote fob, ben je al twee km verder met de fiets, dus waarom wachten op een rechterlijke beslissing en het sowieso doen ??)

Comment

• Gisteren dan eindelijke de boete ontvangen. Kleine 400 euro. Ben eens benieuwd wanneer het rijverbod in de bus gaat vallen.

Een advocaat staat daar niet om met bij de haren gegrepen uitvluchten de feiten te minimaliseren. Die staat daar om uw belangen te verdedigen om een straf te krijgen die zo min mogelijk impact heeft op uw persoonlijke prioriteiten. Bijvoorbeeld dat je door de straf je werk niet verliest.
              Last edited by Alfa-Beemer; 29/06/2010, 11:55.
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Baas betaalt de boete. Dus daar lig ik al nie van wakker.

't Is dat rijverbod dat pijn gaat doen en het jaar voorwaardelijk. 'k Moet zien dat ik het komend jaar erg braaf ben.

Comment

• Tot zijn eerste fiscale controle niet nee

Comment

• Dat is niet mijn probleem.

Comment

• De bedoeling is om in de toekomst geen boetes meer te hebben of de baas die nu betaald ja of neen heeft daar eigenlijk weinig belang in. Het is met het laatste incident uiteraard erg mooi meegenomen. Maar 'k hoop dat het dan ook het eerste en laatste incident is van die groot orde. Ik kijk echt niet uit naar 3 maand of meer rijverbod.
                      Last edited by Alfa-Beemer; 29/06/2010, 12:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                        In het terugkeren van mijn M training op 24 april geflitst geweest op E17 richting Kortrijk --> 199 km/h (gecorrigeerd naar 187). Raar maar er zat geen overschrijving bij
                        om hoe laat was dit?
                        want 200 vlammen op een zaterdag vind ik al stevig hoor. Tenzij ´s nachts ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                          Zo'n voormiddagje kan wel uw vertrouwen in het gerecht even herstellen ( voor een paar dagen )
                          LOL

De resem bruin mannen met meerdere herhalingen en overtredingen naar onverzekerd, ongekeurd en oningeschreven kregen allemaal ne preek die ze niet verstonden en lichte geldboetes. Bibi kreeg ook een preek, hoge boete en zwaar rijverbod .

"176 km/u op een lege snelweg op een vrijdagavond, weet uw wel hoe gevaarlijk dat dat is !?!"

Comment

• Die pipo's die rondkarren zonder keuring, verzekering, ... mochten ze van mij toch een stuk zwaarder beboeten. Je moet het maar tegenkomen dat er zo een aap tegen je zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              Hier is het.

Wannes Op TV
                              amai die andere verschiet wel serieus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                Die pipo's die rondkarren zonder keuring, verzekering, ... mochten ze van mij toch een stuk zwaarder beboeten. Je moet het maar tegenkomen dat er zo een aap tegen je zit.
                                groot gelijk
                                en ik dnek dat er zo velen zijn

Comment

• Tegen 100 km/h geflitst in bebouwde kom (zone 50)
                                  Wou eens even mijn turbo testen en optrekken tot 100km/h, net op de piek flits op de voorkant Ik kwam aan 30km/h uit een zijstraatje...
                                  Laat u dus niet te snel gaan met een nieuwe wagen. Uiteraard veel te snel, besef ik ook wel.

Kheb al de brief gekregen en antwoordformulier.. Lijkt me weinig nut hebben om dat in te vullen?

Waar kan ik mij aan verwachten? Maand rijbewijs kwijt zeker..
                                  Ben nog nooit in een rechtzaal geweest. Heb mijn rijbewijs nu 4,5 jaar.
                                  Last edited by ; 29/06/2010, 13:32.

Comment

• Kijken of uw rechtsbijstands-verzekering de kosten van uw advocaat dekt. Eenmaal uitnodiging voor de rechtbank ontvangen advocaat contacteren.

Veel succes gewenst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuco901 Bekijk Berichten
                                      Tegen 100 km/h geflitst in bebouwde kom (zone 50)
                                      Wou eens even mijn turbo testen en optrekken tot 100km/h, net op de piek flits op de voorkant Ik kwam aan 30km/h uit een zijstraatje...
                                      Laat u dus niet te snel gaan met een nieuwe wagen. Uiteraard veel te snel, besef ik ook wel.

Kheb al de brief gekregen en antwoordformulier.. Lijkt me weinig nut hebben om dat in te vullen?

Waar kan ik mij aan verwachten? Maand rijbewijs kwijt zeker..
                                      Ben nog nooit in een rechtzaal geweest. Heb mijn rijbewijs nu 4,5 jaar.
                                      Hangt er van af : waar geflitst ? Pol. Rb. Kortrijk is wat milder dan die van Brugge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Hangt er van af : waar geflitst ? Pol. Rb. Kortrijk is wat milder dan die van Brugge...
                                        Twas in Izegem, Bosmolens
                                        Ze sturen mijn papieren op naar Kortrijk, dus tzal daar zijn geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuco901 Bekijk Berichten
                                          Twas in Izegem, Bosmolens
                                          Ze sturen mijn papieren op naar Kortrijk, dus tzal daar zijn geloof ik.

Izegem is politierechtbank Kortrijk, inderdaad.

Comment

Working...
                                          X