Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moet ook nog voorkomen, ooit, van november geleden. Maar met de snelheid waarmee de huidige justitie structuren werken, ga ik waarschijnlijk nog ff mogen rond bollen.
Euhm dat was 83 waar ik 50 mocht. Had nog geen 2 jaar mijn rijbewijs.
Dus dat mogen herdoen en 8 dagen rijverbod en door de 300 euro moeten betalen...
Geen trein voor mij hoor. Ik woon op 2 km van mijn werk, genoeg mensen die mij mee kunnen nemen, met zo'n weer kan ik zelf met de fiets gaan!
Zal wel "zelfs" moeten zijn zeker ?? (Den tijd dat je uw autodeur van slot doet, zelfs met remote fob, ben je al twee km verder met de fiets, dus waarom wachten op een rechterlijke beslissing en het sowieso doen ??)
Gisteren dan eindelijke de boete ontvangen. Kleine 400 euro. Ben eens benieuwd wanneer het rijverbod in de bus gaat vallen.
Een advocaat staat daar niet om met bij de haren gegrepen uitvluchten de feiten te minimaliseren. Die staat daar om uw belangen te verdedigen om een straf te krijgen die zo min mogelijk impact heeft op uw persoonlijke prioriteiten. Bijvoorbeeld dat je door de straf je werk niet verliest.
De bedoeling is om in de toekomst geen boetes meer te hebben of de baas die nu betaald ja of neen heeft daar eigenlijk weinig belang in. Het is met het laatste incident uiteraard erg mooi meegenomen. Maar 'k hoop dat het dan ook het eerste en laatste incident is van die groot orde. Ik kijk echt niet uit naar 3 maand of meer rijverbod.
In het terugkeren van mijn M training op 24 april geflitst geweest op E17 richting Kortrijk --> 199 km/h (gecorrigeerd naar 187). Raar maar er zat geen overschrijving bij
om hoe laat was dit?
want 200 vlammen op een zaterdag vind ik al stevig hoor. Tenzij ´s nachts ofzo
Zo'n voormiddagje kan wel uw vertrouwen in het gerecht even herstellen ( voor een paar dagen )
LOL
De resem bruin mannen met meerdere herhalingen en overtredingen naar onverzekerd, ongekeurd en oningeschreven kregen allemaal ne preek die ze niet verstonden en lichte geldboetes. Bibi kreeg ook een preek, hoge boete en zwaar rijverbod .
"176 km/u op een lege snelweg op een vrijdagavond, weet uw wel hoe gevaarlijk dat dat is !?!"
Die pipo's die rondkarren zonder keuring, verzekering, ... mochten ze van mij toch een stuk zwaarder beboeten. Je moet het maar tegenkomen dat er zo een aap tegen je zit.
Die pipo's die rondkarren zonder keuring, verzekering, ... mochten ze van mij toch een stuk zwaarder beboeten. Je moet het maar tegenkomen dat er zo een aap tegen je zit.
Tegen 100 km/h geflitst in bebouwde kom (zone 50)
Wou eens even mijn turbo testen en optrekken tot 100km/h, net op de piek flits op de voorkant Ik kwam aan 30km/h uit een zijstraatje...
Laat u dus niet te snel gaan met een nieuwe wagen. Uiteraard veel te snel, besef ik ook wel.
Kheb al de brief gekregen en antwoordformulier.. Lijkt me weinig nut hebben om dat in te vullen?
Waar kan ik mij aan verwachten? Maand rijbewijs kwijt zeker..
Ben nog nooit in een rechtzaal geweest. Heb mijn rijbewijs nu 4,5 jaar.
Tegen 100 km/h geflitst in bebouwde kom (zone 50)
Wou eens even mijn turbo testen en optrekken tot 100km/h, net op de piek flits op de voorkant Ik kwam aan 30km/h uit een zijstraatje...
Laat u dus niet te snel gaan met een nieuwe wagen. Uiteraard veel te snel, besef ik ook wel.
Kheb al de brief gekregen en antwoordformulier.. Lijkt me weinig nut hebben om dat in te vullen?
Waar kan ik mij aan verwachten? Maand rijbewijs kwijt zeker..
Ben nog nooit in een rechtzaal geweest. Heb mijn rijbewijs nu 4,5 jaar.
Hangt er van af : waar geflitst ? Pol. Rb. Kortrijk is wat milder dan die van Brugge...
Comment