ja,veel hangt er vanaf waar ze
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk BerichtenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
E19 tegen middernacht, droog wegdek. 172 met de Volvo waar uiteraard een limiet van 120 is.
Door de vliegende smurfen aan de kant gezet. Volgde me al een tijdje. 'k Had een paar pieken van boven de 200. Gelukkig dat ze het op 't gemiddelde gehouden hebben.
De prijzen waren:
30 dagen rijverbod.
Dikke 300 € boete.
Part of the game... .
haalt zo n volvo wel 200?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
ze volgden jou met pieken boven de 200 en jij komt er vanaf met 300 euro???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
Voor mij is dat ook een ramp. Dat gaat me redelijk wat geld aan taxi en openbaar vervoer kosten. Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.
hoe'wisten' ze dat ze je niet konden treffen met een hoge boete..?
je uitstraling zeker?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenik heb eens gekeken ,zo n volvo haalt niet eens 200...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenWaar heb je die info dan gevonden? Lijkt me ontzettend sterkU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenik heb eens gekeken ,zo n volvo haalt niet eens 200...
+ YouTube Video
Uiteraard in Duitsland.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenEn met hoeveel voor onzeker?
maar eerste en enigste boete in 3 jaar tijd2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
204 in Jabbeke (was haastig op weg naar Oostende)
4 maanden rijverbod
theorie opnieuw
praktijk opnieuw
1350 euro
202 in Namen
15 dagen rijverbod
500 euro boete
belangrijk om weten : bovenstaande waren beiden in hetzelfde jaar...
let vooral op de verschillende uitspraak... vive la wallonie
Comment
-
Voor mijn ergste snelheidsovertreding ben ik niet geflitst, was gewoon de top van mijn vorige auto (die in mijn avatar) eens uitproberen op een (leeg) stuk autostrade, 215 op teller, 205 reëel. Best te doen eigenlijk^^
Mijn ergste geflitste snelheidsovertreding was 101km/h in de bebouwde kom met de motor, met voorlopig rijbewijs :p
Bebouwde kom, bestaande uit open steenweg :'(, had voor het rode licht gestaan en mijn 2 maten waren al door, dus ik ff gas geven, krak geflitst en 200m verder stond combi. Direct naar het parket gebeld, maar mocht, enigzins tot mijn verbazing, rijbewijs houden (toen mocht je nog het dubbele rijden vooraleer je rijbewijs werd afgenomen)
Wel dikke preek gehad in de rechtbank (2 weken rijverbod en 13.000 oude Belgische franken), terwijl het meisje dat na mij kwam (en 99km/h in bebouwde kom had gereden) vriendelijk verzocht werd om het aub niet meer te doen, verdomde klassejustitie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten204 in Jabbeke (was haastig op weg naar Oostende)
4 maanden rijverbod
theorie opnieuw
praktijk opnieuw
1350 euro
202 in Namen
15 dagen rijverbod
500 euro boete
belangrijk om weten : bovenstaande waren beiden in hetzelfde jaar...
let vooral op de verschillende uitspraak... vive la wallonie
damn 204..met de leon zeker nog?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
Comment
-
bon, gisteren mijn verjaardag gaan vieren in mijn gemeente (zonder auto)
uiteindelijk nog contact gehad met een ex liefje die wou dat ik afkwam naar antwerpen.
Ik voelde me goed en had de laatste 2uren alleen nog maar cola en dergelijke gedronken dus ik dacht...laat ik dan toch maar even gaan voor de voordelen van een gewillige exvriendin
Om half zes kom ik terug van antwerpen en was ik even op een piek van 200 aan het rijden.
peugeot komt voor mij rijden en jawel...politie!
piek van 200.
Rijbewijs ingetrokken voor 15 dagen.
maar dan het ergste...ik blaasde nog de A van Alarm. Uiteindelijk 0.32 geblazen. Weet niet of dit veel was?
hoop toch niet boven de 2500€ te zitten met boete en hopelijk geen rijverbod van 4 maand ofzo.
audi is een A3 3.2 (is er om vragen natuurlijk)
eerste boete dat ik heb.
Eigen schuld, dikke bult natuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten't Is te hopen voor u dat je ze dan nog gedaan hebt.
Comment
-
Ik word gedagvaard door de politierechtbank voor een snelheidsovertreding van een paar weken terug.
Ik heb geen flauw idee aan wat ik me mag verwachten...
Wat voor boetes hangen daar aan vast?
Vastgestelde snelheden waren rond de 120-130 km/u (teller) op een secundaire baan waar de maximum snelheid 70 km/u bedraagt.
De agenten van toen hebben mij van de baan gehaald en hebben een PV opgesteld, dewelke ik vervolgens ondertekend heb.
Zo'n x aantal dagen na de feiten krijg ik die PV in de bus toegestuurd, maar waarop, buiten mijn verklaring, nog de beschrijving van de feiten bij opstaan, zoals ze zijn waargenomen door de 2 agenten. En dat vind ik niet kunnen, aangezien ze er een onwaarheid hebben aan toegevoegd, zijnde ' de hevige regenval', die er op het moment van overtreding, helemaal niet was. Het had echter wel zwaar geregend, maar op dat ogenblik niet. (Misschien leek het voor de agenten dat het aan het regenen was, door het opspattend water van mezelf....?)
Stel, ik sta voor mevr. Gepts, de procureur, kan ik dat voorval dan aanhalen? Of gaat zich dat alleen maar tegen mij keren?
Nu, bij de brief die ik ontvangen heb, steekt ook een inschrijvingsdocument tot de cursus ' sta even stil bij snelheid"
Een 390€ kostende cursus, verspreid over 3 dagen, waarna, als ik met de cursus slaag, ik een attest krijg waarop vermeld staat dat ik deze cursus gevolgd heb, en dewelke ik kan voorleggen op de rechtbank. Nu, in de brief staat dan dat de rechter van dienst daar mee rekening kan houden, met het feit dat ik de cursus heb gevolgd, en bijgevolg dus zelf stappen heb ondernomen.
Wordt daar effectief rekening mee gehouden door een strafvermindering uit te spreken? Al ga ik dat natuurlijk nooit weten... Is dat die 390 euro waard? Zal de financiële boete een verschil bedragen van 390 euro of meer, als ik de cursus wel dan niet volg?
En wat met het feit dat de burgerauto die me heeft doen stoppen, geen meetapparatuur aan boord had. De PV is opgesteld enkel op basis van wat de agenten op hun teller hebben afgelezen. Er is, wat mij betreft, geen concrete snelheid waarop ze mij zouden kunnen beboeten. Al wordt er in 't PV gepraat over snelheden van 120-130km/u, en dat hun auto me toen nog niet inhaalde....
Vage situatie vind ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk word gedagvaard door de politierechtbank voor een snelheidsovertreding van een paar weken terug.
Ik heb geen flauw idee aan wat ik me mag verwachten...
Wat voor boetes hangen daar aan vast?
Vastgestelde snelheden waren rond de 120-130 km/u (teller) op een secundaire baan waar de maximum snelheid 70 km/u bedraagt.
De agenten van toen hebben mij van de baan gehaald en hebben een PV opgesteld, dewelke ik vervolgens ondertekend heb.
Zo'n x aantal dagen na de feiten krijg ik die PV in de bus toegestuurd, maar waarop, buiten mijn verklaring, nog de beschrijving van de feiten bij opstaan, zoals ze zijn waargenomen door de 2 agenten. En dat vind ik niet kunnen, aangezien ze er een onwaarheid hebben aan toegevoegd, zijnde ' de hevige regenval', die er op het moment van overtreding, helemaal niet was. Het had echter wel zwaar geregend, maar op dat ogenblik niet. (Misschien leek het voor de agenten dat het aan het regenen was, door het opspattend water van mezelf....?)
Stel, ik sta voor mevr. Gepts, de procureur, kan ik dat voorval dan aanhalen? Of gaat zich dat alleen maar tegen mij keren?
Nu, bij de brief die ik vandaag ontvangen heb, steekt ook een inschrijvingsdocument tot de cursus ' sta even stil bij snelheid"
Een 390€ kostende cursus, verspreid over 3 dagen, waarna, als ik met de cursus slaag, ik een attest krijg waarop vermeld staat dat ik deze cursus gevolgd heb, en dewelke ik kan voorleggen op de rechtbank. Nu, in de brief staat dan dat de rechter van dienst daar mee rekening kan houden, met het feit dat ik de cursus heb gevolgd, en bijgevolg dus zelf stappen heb ondernomen.
Wordt daar effectief rekening mee gehouden door een strafvermindering uit te spreken? Al ga ik dat natuurlijk nooit weten... Is dat die 390 euro waard? Zal de financiële boete een verschil bedragen van 390 euro of meer, als ik de cursus wel dan niet volg?
En wat met het feit dat de burgerauto die me heeft doen stoppen, geen meetapparatuur aan boord had. De PV is opgesteld enkel op basis van wat de agenten op hun teller hebben afgelezen. Er is, wat mij betreft, geen concrete snelheid waarop ze mij zouden kunnen beboeten. Al wordt er in 't PV gepraat over snelheden van 120-130km/u, en dat hun auto me toen nog niet inhaalde....
Vage situatie vind ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWerkt de post bij jullie de zondag , aangezien je zegt dat je deze brief vandaag hebt ontvangen?
Niet vandaag ontvangen dus, maar eind vorige week.
Comment
Comment